Ale mi niektórzy ciśnienie tutaj podnoszą. "Podpucha", "fake", "ściema". Tak. I koleś podpisał się imieniem i nazwiskiem, żeby przez chwilę polansować się na forum (bo nawet na wykop tego nie wrzucił - zrobiłem to ja, choć człowieka w ogóle nie znam). Osoby, które pierwsze zarzucają kłamstwo również jako pierwsze (gdyby znalazły się w takiej sytuacji) płakałyby i wylewały żale w całym internecie od wykopu zacząwszy. Więc się ogarnijcie ważniacy.
@rybak17: O to chodzi. Jak mi Orange zaśpiewało z dupy wysrany rachunek za 11 tysięcy to mimo, iż wiedziałem, że racja leży po mojej stronie nie mogłem przez tę głupią bezsilność spać. To było być albo nie być dla mojej rodziny.
Z drugiej strony co? Pozwać Orange? Europejskiego giganta?
Osobom, które tego nigdy nie doświadczyły (i z całego serca życzę im, żeby nie miały okazji) nie przychodzi do głowy nawet to,
@yuio: zacznę od końca. Tak, ja też czytam umowy i otwieram wartościowe paczki przy kurierze. Kupujący tego nie zrobił i to był błąd, ale nie ma co przez to usprawiedliwiać oszusta, kimkolwiek był, ponieważ przede wszystkim w paczce miał być iPhone!
Co do mojej logiki to na Twoim miejscu bym się do niej nie pchał bo nie masz wystarczających kompetencji - zakładam, że negujesz ją jako logikę klasyczną. Tak samo nie
Kilka dni temu również miałem spotkanie "Orange + kurier". Ojcu ktoś wcisną telefon za "darmochę" ale pod warunkiem (nauczeni doświadczeniem), że zanim podpisze papiery kurier pozwoli na spokojnie zapoznać się z treścią umowy. Już pomijam, że niby bez zobowiązań ... ale zobowiązanie na 3 lata ;)
Przyjechał kurier, został zaproszony do środka ...
+ Proszę usiąść i pokazać mi umowę abym się z nią mógł zapoznać ...
@goffer_pl: Ja miesiąc temu podpisywałem umowę z T-mobile przez kuriera, gość kazał podpisać ale poinformował mnie (i stało to też na jednym z papierów, które dostałem), że mam bodaj 10 dni na odstąpienie od tej umow ze względu na sposób w jaki została zawarta, więc nie jest tragicznie. A zachowanie kuriera wydaje mi się dosyć normalne.
@goffer_pl: Można zapoznać się na spokojnie. Jest 10 dni na odstąpienie od umowy bez ponoszenia żadnych kosztów (ew. koszta zwrotu np. kurierem telefonu) i podawania przyczyn.
Co za idiota. Przy wszelkich zamówieniach dostarczanych przez kuriera, a tym bardziej w przypadku elektroniki, paczkę otwiera się przy kurierze. Choćby dlatego, żeby sprawdzić czy nie ma uszkodzeń mechanicznych od transportu i ewentualnego spisania protokołu zniszczenia/uszkodzenia przedmiotu. A teraz tego świadka to sobie może w buty wsadzić. Przynajmniej następnym razem będzie już wiedział.
@ojaadaj20: Ostatnio zamawiałem telewizor przyszedł też chyba kurierem DPD. Dojechał pod dom poczekał chwilę aż wrócę z miasta. Przed rozpakowaniem spytałem czy to prawda że tak rzucają paczkami na magazynie i czy możliwe że jest uszkodzony - odpowiedział że on może tylko zagwarantować że nie rzucał nim na swoim samochodzie. Pomógł wnieść i rozpakować sprawdziliśmy czy wszystko ok i pojechał. Dziwił się tylko że zapłaciłem z góry bo gdyby był uszkodzony
Odnośnie domniemanego fejka w powiązanych - autor wpisu ma w profilu napisane, jakie ajfony posiada(2,3g,4) i ma tam również IPhone'a 4, którym najprawdopodobniej zrobił zdjęcie (EXIF), więc to nie jest żaden fejk, drodzy miłośnicy teorii spiskowych :)
@Mr_Av3r4ge: co z tego. Skąd mam wiedzieć, że naprawdę nie dostał ajfona i sam sobie nie wrzucił tego żelastwa do pudełka? Poza tym takie przesyłki otwiera się przy kurierze, jego wina, jego problem. Nie widzę powodu, by to wykopywać.
'trzeba było sprawdzić paczkę przy kurierze' - no, bo jak zamawiam oficjalnie paczkę z oficjalnej strony jednej z najpopularniejszych film w Polsce i kilku innych krajach, z którą już po raz któryś przedłużam umowę i przyjeżdża do mnie kurier z renomowanej firmy kurierskiej, to pierwsze co robię, to sprawdzam paczkę. Najmądrzejsi się znaleźli
Panowie nie chciałem nikogo oskarżać tym postem na MyApple. Chciałem jedynie ostrzec by każdy sprawdzał swoje przesyłki. Sprawę wyjaśniam z DPD. Co miesiąc dostaję kilkadziesiąt przesyłek z różnych kurierów. Nie miałem nigdy problemów, aż do teraz.
Napisałem w poście wyraźnie że mam kilka umów z Orange i już mam już jednego iPhonea - to właśnie ten którym zrobiłem zdjęcie paczki, cała tajemnica. Jeśli ktoś ma wątpliwości jeszcze zaraz dam screena z DPD i numerem przesyłki żeby nie było już z tym problemu.
PS: Podpisuję się prawdziwym imieniem i nazwiskiem i nie ukrywam się za nickami.
Panowie zdjęcie paczki zrobiłem iPhone4 - pisałem w poście że mam kilka umów, jedną z nich właśnie z iPhone 4 , którym robiłem to zdjęcie. BTW sprawa dotyczy iPhone 4S, czyli nowszego modelu. Dzięki za wyrozumiałość i nagłośnienie wszystkim wykopowiczom.
@nofink: Ale o co ma cisnac Orange, ze chce od nich telefon? Przeciez podpisal,ze odebral iPhone 4s,czyli dostal. Dlaczego Orange mialoby drugi raz wysylac?
@rafalpawlowski: moja rada. Cisnij orange ile sie da i nie odpuszczaj..sam pracuje w call center i wiem w jaki sposob klienci sa czesto olewani ;/
Zapisuj kazde imie i nazwisko osoby z ktora rozmawiasz,a takze date i godzine (informuj o tym konsultanta) przy reklamacji/ skardze posilkuj sie tym.Zycze powodzenia, mam nadzieje ze sie uda odnalesc zgube.
Komentarze (224)
najlepsze
Tak samo masa
Z drugiej strony co? Pozwać Orange? Europejskiego giganta?
Osobom, które tego nigdy nie doświadczyły (i z całego serca życzę im, żeby nie miały okazji) nie przychodzi do głowy nawet to,
Co do mojej logiki to na Twoim miejscu bym się do niej nie pchał bo nie masz wystarczających kompetencji - zakładam, że negujesz ją jako logikę klasyczną. Tak samo nie
Przyjechał kurier, został zaproszony do środka ...
+ Proszę usiąść i pokazać mi umowę abym się z nią mógł zapoznać ...
I zaczęło się...
- no
@whd:
@arhibald:
Napisałem w poście wyraźnie że mam kilka umów z Orange i już mam już jednego iPhonea - to właśnie ten którym zrobiłem zdjęcie paczki, cała tajemnica. Jeśli ktoś ma wątpliwości jeszcze zaraz dam screena z DPD i numerem przesyłki żeby nie było już z tym problemu.
PS: Podpisuję się prawdziwym imieniem i nazwiskiem i nie ukrywam się za nickami.
Zapisuj kazde imie i nazwisko osoby z ktora rozmawiasz,a takze date i godzine (informuj o tym konsultanta) przy reklamacji/ skardze posilkuj sie tym.Zycze powodzenia, mam nadzieje ze sie uda odnalesc zgube.
Swoją drogą dzięki za przestroge , nigdy nie otwierałem paczek przy kurierze