Ja tam mam w plusie i orange i wolę plusa na którego wiele osób tak narzeka...
Nie wiem czy pamiętacie jak to było znowu z bankami i ich ubezpieczeniami ale tam ubezpieczenia które dają do konta za które płacimy miesięcznie przeważnie do 5 złotych i tak nie dostaniecie. Pracownik banku śmiał się, że te opłaty są po to aby od ludzi doić pieniądze bo
ja też kiedyś narzekałem na Plusa, gdy go nie miałem, ale tylko dlatego że kiedyś do mojego brata (który miał plusa) doszedł sms od dziewczyny z dziwnymi znaczkami zamiast treści... jego dziewczyna mu później go pokazała w swoim telefonie i się okazało że wysłała normalny tekst. Po tym wywalił plusa.
Ale ja mam teraz simplusa i również nie narzekam (oprócz tego mam jeszcze abonament w Erze).
"Pani Filipczak stwierdziła, że sprawdzi jak się sprawy mają i poprosiła o telefon za dziesięć minut. Po tym czasie okazało się, że telefon odebrał już inny pracownik, który zabił nas tekstem, mówiąc, że PANI FILIPCZAK W OGÓLE NIE BYŁO DZISIAJ W PRACY"
W głowie mi się nie mieści jak można być takim chamem, i pracować na tak wysokim stanowisku. W życiu nie chce mieć nic wspólnego z tą firmą, bo od chamów
Jeśli chodzi o ORANGE jestem w ich sieci już dobre kilka lat i wiem że nie można im nigdy niczego odpuszczać!
Często dzwonią z różnymi ofertami dla stałych klientów ale nie zawsze na naszą korzyść, później tłumaczą że nie można już powrócić do wcześniejszej usługi, nastepnie że można ale za opłatą itd, dlatego rozmawiając z nimi trzeba twardo trzymać na swoim i ich trochę postraszyć. Są strasznie pazerni jak większość podobnych firm
@hofi - z własnego doświadczenia wiem, że warto często używać słów "chyba zrezygnuję" zdaje się że oni mają spore problemy jeśli nie uda im się klienta zatrzymać i są w stanie wiele zrobić żeby nie odszedł. Tylko nie należy wierzyć w teksty podczas pierwszej rozmowy "to już jest nasza ostateczna oferta" :)
Ja jestem w orange 7 rok i to jest zdecydowanie moja ostatnia z nimi umowa. Działania firmy są co najmniej dziwne i raczej stawiające klienta na przegranej pozycji, oferta jest droga, warunki przedłużenia umowy wręcz żałosne tak jakby im nie zależało na stałym kliencie. Spadki ilości klientów już widać, ale widać że im na tym nie zależy, nam, klientom tym bardziej. Dam jeden przykład w pakietach internetowych każda strona podlega kompresji, w
Friday - Medal ma jak zwykle dwie strony. Z jednej zawiniła zdecydowanie firma Marsh Services, która to ubezpieczenie realizuje dla Orange i to do nich mam największe pretensje. Dodam, że na pewnym etapie kierownik salonu Orange, w którym sprawę wyjaśniałem okazał się bardzo pomocny. Ale z drugiej strony patrząc nie podpisywałem żadnej umowy z Marsh Services tylko z Orange, więc tak naprawdę nie powinno mnie interesować to, że zlecają realizację swoich usług
To nie wina Orange tylko Marsh Services "Bezpieczny Telefon do firmy MARSH SERVICES Sp. z O.O., która realizuje w/w usługę dla sieci Orange." Wiadomo ,że orange powinna sprawdzić usługi świadczone przez firmy zewnętrzne dla siebie, ale to nie ona dała tu dupy.
@bzw - jeśli coś dostaje moją markę, tj. "bezpieczny telefon w ORANGE" to trzeba się liczyć z tym, że klienci będą mnie wiązali z nieuczciwym współpracownikiem. Takie życie. W interesie Orange jest sprawdzenie funkcjonowania usługi i wyeliminowanie takich przypadków. Albo zmiana współpracującej firmy...
Ubezpieczenie telefonu w taryfie Premium jest w STANDARDZIE, więc żadnej dodatkowej umowy podpisywać nie musiałem i umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych była jedyną jaką podpisałem... A swoją drogą, skoro ACE EG realizuje usługę dla Orange to jeśli ci pierwsi dają dupy to Orange nie stoi z tego powodu w zbyt dobrym świetle...
Komentarze (108)
najlepsze
Ja tam mam w plusie i orange i wolę plusa na którego wiele osób tak narzeka...
Nie wiem czy pamiętacie jak to było znowu z bankami i ich ubezpieczeniami ale tam ubezpieczenia które dają do konta za które płacimy miesięcznie przeważnie do 5 złotych i tak nie dostaniecie. Pracownik banku śmiał się, że te opłaty są po to aby od ludzi doić pieniądze bo
Ale ja mam teraz simplusa i również nie narzekam (oprócz tego mam jeszcze abonament w Erze).
W głowie mi się nie mieści jak można być takim chamem, i pracować na tak wysokim stanowisku. W życiu nie chce mieć nic wspólnego z tą firmą, bo od chamów
Często dzwonią z różnymi ofertami dla stałych klientów ale nie zawsze na naszą korzyść, później tłumaczą że nie można już powrócić do wcześniejszej usługi, nastepnie że można ale za opłatą itd, dlatego rozmawiając z nimi trzeba twardo trzymać na swoim i ich trochę postraszyć. Są strasznie pazerni jak większość podobnych firm
Kompresja stratna =/= kompresja bezstratna.
Ciała dał i Orange i Marsh.