Ryanair informował o tym już dawno temu? Więc skoro uprzedzali to co w tym nieuczciwego? Wolny rynek, mogą sami decydować o systemie przypisywania miejsc.
Brakuje Tunezyjczyka Hachema Abbesa z Widzewa Łódź, Gwinejczyka Bacara Balde z Zawiszy Bydgoszcz, Nigeryjczyka Davida Abwo z Zagłębia Lublin, Honduranina Osmana Chaveza z Wisły Kraków i pewnie jeszcze kilku innych...
@Biuna : Pytanie które nurtuje mnie od początku tej afery - czy po wywiadach w gazetach, występach w telewizji, doczekam się na wykopie AMA Twojego z Tobą w roli głównej ? ;)
@chafer: Myślę że M4lpa miał na myśli całą branżę więc mogę podać swój przykład sprzed kilku ostatnich dni - potrzebuję przetłumaczyć swoje dwa pity z języka polskiego na niemiecki dla instytucji niemieckiej. Pewna Pani z Krakowa policzyła sobie za tą przyjemność (7 stron oryginału) ok 1500 PLN. Termin nie był ustalany, jako że mam jeszcze trochę czasu.
Może to jakiś wyjątek i u Was obowiązuje inny cennik, ale trochę mi szczęka
@chafer: Szczerze powiedziawszy nie miałem pojęcia że Urzędowi Skarbowemu może wystarczyć tłumaczenie tylko wypełnionych pól. Jeszcze się w tym nie odnajduję, a bariera językowa wcale mi tego nie ułatwia. Spróbuję zrobić tak jak mi poleciłeś, sprawdzę też co im wystarczy.
Swoją drogą gratuluję profesjonalizmu i podejścia do klientów jeśli takie zasady prezentujecie na co dzień - mam tu na myśli szczerość i otwartość.
Informacja nie do końca prawdziwa - Dell rozszerza gwarancję do roku po zakończeniu gwarancji zakupionej razem ze sprzętem, bez względu na jej poziom (NBD czy Pro Support), z tym że maksymalnie do 5 lat żywotności maszyny.
Czyli, jeśli zakupiony notebook posiadał roczną gwarancję, to usterkę można usunąć bezpłatnie przez 2 lata (rok zakupionej gwarancji, plus rok rozszerzenia na tą konkretną usterkę). Jeśli został zakupiony z 3 letnią gwarancją to usterkę można usunąć
@Scharnvirk: z całym szacunkiem, ale coś chyba przegapiłeś w międzyczasie - też irytował mnie spam z serwisów allegro więc wyłączyłem wszystko co się dało w ustawieniach. i co? i mam święty spokój. nie wiem czy trwało to dokładnie tydzień czy dwa, ale faktem jest że od jakichś 3 tygodni moja skrzynka ma w tym temacie spokój :)
@rudy2007: po to żebyś się potem nie pienić tak jak Scharnvirk że dostajesz te oferty. zakładając konto, czy podpisując zmiany pod regulaminem, mniej lub bardziej świadomie zgodziłeś się na przesyłanie materiałów promocyjnych/ofert/czegokolwiek na swoją skrzynkę. naturalną rzeczą jest że jeśli przestaje Cię to interesować, wyłączasz tą opcję i masz święty spokój. i nie musisz się ośmieszać jakimiś czczymi pogróżkami o wytaczaniu procesu allegro za wysyłanie Ci materiałów na które sam uprzednio
@nunusmani: zanim wypowiesz się na jakiś temat, upewnij się że posiadasz odpowiednią wiedzę w tym zakresie. Maciej Filpkowski, pomimo bycia GM'em, nie jest ani szefem szefa serwisantów (cokolwiek masz na myśli, czy to wsparcie techniczne, czy podwykonawców Della wykonujących usługi serwisowe).
@nunusmani: Przede wszystkim warto by było aby autor tego wpisu określił w czym dokładnie tkwi problem. Po opisie że problem pojawia się przy ikonce bluetootha sam nie wiem o co mu dokładnie chodzi. Myślisz że Ci ludzie w serwisie wróżą z fusów i to wiedzą ? :)
Zamiast toczyć pianę w internecie, proponowałbym skupić się na udokumentowaniu problemu, opisaniu go jak najdokładniej. Następnie próbowałbym skontaktować się z agentem prowadzącym sprawę lub
@qumak: Dell montuje ekrany od różnych producentów - dywersyfikacja. Możliwe że trafiłeś na jakąś wadliwą sztukę, takie rzeczy się zdarzają. Równie dobrze mógłbyś trafić na taki sam problem z matrycą tego samego producenta którego miałeś od początku.
Natomiast dziwi mnie brak reakcji ze strony agenta prowadzącego sprawę. Jeśli kontaktowaliście się mailowo, w jego stopce powinien być adres do jego przełożonego ?