Przez 10min szukałem info o tej techniki, więc zostawiam sobie memo.
W skrócie: śledzenie wzroku przez np. gogle/headset VR umożliwia stosowanie techniki "miejscowego/punktowego" renderowania fragmentu sceny w wysokiej rozdzielczości przy jednoczesnym uproszczonym renderowaniu pozostałego obszaru.
Umożliwia to lepiej wykorzystywać moc obliczeniową względem zachowania (lub polepszenia) doznań użytkownika, gdyż ludzka percepcja widzenia działa na podobnej zasadzie.
https://en.wikipedia.org/wiki/Foveated_rendering
#vr
W skrócie: śledzenie wzroku przez np. gogle/headset VR umożliwia stosowanie techniki "miejscowego/punktowego" renderowania fragmentu sceny w wysokiej rozdzielczości przy jednoczesnym uproszczonym renderowaniu pozostałego obszaru.
Umożliwia to lepiej wykorzystywać moc obliczeniową względem zachowania (lub polepszenia) doznań użytkownika, gdyż ludzka percepcja widzenia działa na podobnej zasadzie.
https://en.wikipedia.org/wiki/Foveated_rendering
#vr
- konto usunięte
- BlackReven
- wielki_nieobecny
- ephemeral
- Aramil
- +3 innych
#gta