@KurierInpost: Żarty żartami, ale jedna firma kurierska notorycznie próbuje dostarczania przesyłek do nas do firmy. Kurier najczęściej zeznaje przełożonym, że pod adresem nikogo nie było (zakład z obsadą 24/7), albo że nie ma takiego adresu (to już w ogóle xD). Także jestem w stanie zrozumieć #!$%@?%nie ludzi i impulsywne wiadomości ヽ( ͠°෴°)ノ
@KurierInpost koordynator ci źle wydał paczkę, no to jesteś usprawiedliwiony w swoim oszustwie w pracy! Zaznacz status nie dostarczono, czy coś, a nie status świadczący o winie klienta na nieodebranie paczki. Gardzę mocno, bo mimo że to nie twoja wina, że magazyn źle działa, to tym bardziej nie powinieneś zrzucać odpowiedzialności na klienta. Magazyn źle wydaje? interweniuj w firmie, a nie lecisz w #!$%@? ze swoją robotą.