Those kicks were fast as lightning"
Quake II RTX - GTC 2019 Demo [ENG]
Quake II z dodaną obsługą raytracingu na nowych kartach RTX. PS 0:56 ;)
z- 180
- #
- #
Quake II z dodaną obsługą raytracingu na nowych kartach RTX. PS 0:56 ;)
zTa treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Prawdopodobnie nigdy w życiu nie widzieliście zdjęcia o tak dużej rozdzielczości. Na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, lecz chwila zabawy wystarczy, aby przekonać się o jego rozmiarach. A kiedy się już wciągniecie, z pewnością będziecie je oglądać przez co najmniej kilkanaście minut,...
zKupa: co jest normalne, a co nie + 7 kroków do zdrowego wypróżniania. Kiedy nie masz regularnych ruchów jelit lub twój kał ma niezwykły kolor i ...
zOd lat naukowcy zadają sobie pytanie, czy jesteśmy czymś więcej niż aktywnością elektryczną naszych neuronów. Wydaje się, że jeszcze nigdy nie byliśmy tak blisko rozwiązania zagadki.
zNowa dwuwarstwowa membrana może przekształcić 35,7% energii chemicznej zgromadzonej w słonej wodzie morskiej w elektryczną. Jest to równie wydajne źródło energii elektrycznej jak turbiny wiatrowe i bardziej wydajne niż większość ogniw słonecznych, donoszą naukowcy z Science Advances. EN+Tłumaczenie
zKilka lat temu rzuciłem korpo na rzecz swojego hobby, jestem operatorem kamery. Teraz z przyjaciółmi stworzyliśmy serial osiedlowo-obyczajowy o zabarwieniu komediowym - Mordkaville, w którym jestem autorem zdjęć. Chciałem się pochwalić i usłyszeć wasze opinie!
zWykop.pl
A taki szczegół, to już będzie zależał od tego, czy developer przeczyta wszystkie strony scenopisu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Priorytetem zapewne są gry o potencjalnie dużej imersji, czyli z widokiem z pierwszej/trzeciej osoby - więc i DiRT :)
IMHO z technologicznego punktu widzenia nie ma przeszkód, żeby implementować to w widokach izometrycznych (np. RTS'y), ale podejrzewam, że póki co końcowy efekt byłby niewspółmiernie mały (pierwsze co mi przychodzi do głowy, to odbicia w zbiornikach wodnych, kałużach po deszczu) do włożonej pracy i obciążenia sprzętu (tysiące drobnych jednostek rzucających odbicia