Muszę zdecydować się na operatora internet+telewizja w mieszkaniu, dlatego mam do was Mirki pytanie: UPC, Vectra, Netia? Ktoś coś poleca? Jakieś problemy? Dzielnica to Ujeścisko/Chełm, jeśli to ma jakieś znaczenie.
@Fawek: bardzo chętnie odpowiemy na wszystkie Pana pytania dotyczące naszej oferty. Prosimy w tej kwestii skontaktować się z nami w wiadomości prywatnej na naszej stronie : https://www.facebook.com/netia.sa/ bądź na adres email: info@netia.pl ewentualnie pod numerem infolinii 801 802 803. Nasi pracownicy są tam dostępni.
Mireczki, w nowymi mieszkaniu mam opcję światłowodu od Netii/Orange/UPC, który z tych dostawców się najlepiej sprawdza? Najmniej awarii, najlepsza jakość, prędkośc patrzę na 250+ MB/s Kogo polecacie? #krakow
@P-uchate-K: bardzo chętnie odpowiemy na wszystkie Pana pytania dotyczące naszej oferty. Prosimy w tej kwestii skontaktować się z nami w wiadomości prywatnej na naszej stronie : https://www.facebook.com/netia.sa/ bądź na adres email: info@netia.pl ewentualnie pod numerem infolinii 801 802 803. Nasi pracownicy są tam dostępni.
@Netia_Official: Jakich Wy macie pracowników na tej Waszej infolinii? W sobotę, a potem w poniedziałek, przeprowadziłem rozmowy z Waszą konsultantką, i uzgodniliśmy nowe warunki umowy (obecnie mam z Wami umowę na czas nieokreślony). Miałem otrzymać potwierdzenie mailem. NIESTETY NIC NIE OTRZYMAŁEM! We wtorek dzwonię, a tam nic w tym Waszym smutnym systemie NIE MA! Nie ma śladu po rozmowach i nowych warunkach!!! Ale w środę dzwoni znowu jakaś dzidzia i proponuje
@ziemniac: bardzo chętnie odpowiemy na wszystkie Pana pytania. Prosimy w tej kwestii skontaktować się z nami w wiadomości prywatnej na naszej stronie : https://www.facebook.com/netia.sa/ bądź na adres email: info@netia.pl ewentualnie pod numerem infolinii 801 802 803. Nasi pracownicy są tam dostępni i przyjrzą się sprawie.
@polock: Nasza sieć jest ciągle rozbudowywana. Dążymy do tego aby docierać w coraz więcej zakątków kraju. Jeśli ma Pan pytania dotyczące planów rozbudowy również prosimy
@Reepo: Jeśli problemy z siecią utrzymują się w dalszym ciągu prosimy skontaktować się z nami w wiadomości prywatnej na naszej stronie : https://www.facebook.com/netia.sa/ bądź na adres email: info@netia.pl ewentualnie pod numerem infolinii 801 802 803. Nasi pracownicy są tam dostępni.
Czy mogę wyciągnąć jakieś konsekwencje wobec @Netia_Official odnośnie nie wywiazania się z 48h czasu naprawy awarii neta? Trzeci dzień walą w ciula. #kiciochpyta
@Vigo_Von_Homburg_Deutschendorf: Dzień dobry, bardzo przepraszamy za wynikłą sytuację. Prosimy skontaktować się z naszymi pracownikami na adres email: info@netia.pl ewentualnie pod numerem infolinii 801 802 803. Udzielą Panu wszystkich informacji na ten temat.
Jest jakikolwiek sens dzwonienia do waszego konsultanta w sprawie możliwości poprowadzenia łącza internetu kablowego do mnie do domu jeśli dostałem już odpowiedź negatywną na messengerze na facebooku???
W wiadomościach prywatnych na facebooku na wiadomości odpowiadają nasi specjaliści, także informacje uzyskane w taki sposób są jak najbardziej na daną chwilę aktualne. Proszę pamiętać jednak, że nasza sieć jest coraz bardziej rozbudowywana i docieramy w coraz więcej miejsc. Pozdrawiamy i życzymy dobrego dnia ;)
@BroWarPolskaS1337: w tej kwestii problemów technicznych prosimy skontaktować się z nami w wiadomości prywatnej na naszej stronie : https://www.facebook.com/netia.sa/ bądź na adres email: info@netia.pl ewentualnie pod numerem infolinii 801 802 803. Nasi pracownicy są tam dostępni.
Co ta @Netia_Official #!$%@? ostatnio, to szok. Na #podkarpacie co kilka dni awarie. Net pada co kilkanaście minut na około 10-45 min. To już z 5 taki dzień w tym miesiącu.
Dzień dobry, czy zgłaszał Pan tę sytuację naszym pracownikom? Może Pan skorzystać z kontaktu w wiadomości prywatnej na naszej stronie : https://www.facebook.com/netia.sa/ bądź na adres email: info@netia.pl ewentualnie pod numerem infolinii 801 802 803. Nasi pracownicy są tam dostępni.
Z czego to wynika, że mój internet działa normalnie, ale w godzinach od 19 do 22 praktycznie codziennie jest nieużywalny (skaczący download od 0,5mb do 3 mb); ping od 30ms do nawet 1000ms, czyli 10 sekund 30ms a potem skok do 200-300-400 i wyżej. W sieci pracują tylko 2 PC na kablu i jeden laptop po WiFi. Technicy z netii mówią mi, że dociera do mnie od centrali 15mb internet, ale problem
@grzesix2:bardzo chętnie odpowiemy na wszystkie Pana pytania dotyczące naszej oferty. Prosimy w tej kwestii skontaktować się z nami w wiadomości prywatnej na naszej stronie : https://www.facebook.com/netia.sa/ bądź na adres email: info@netia.pl ewentualnie pod numerem infolinii 801 802 803. Nasi pracownicy są tam dostępni.
Pomocy Mircy! Mieszkam w bloku w Warszawie i planuje wziąć internet kablowy na 9 miesięcy w ofercie dla studenta(obecnie korzystam z LTE) Przeleciałem całe mieszkanie i nie widzę nigdzie gniazdka telefonicznego a jest ono wymagane, tak? Sprawdzam pobliskie sieci WiFi i widzę takie punkty jak UPCXXXX i VNETXXXX(Vectra?) czyli w moim bloku inni mają internet od dostawców których ofertę sprawdzałem. W salonie stoi TV które jest podłączone do kabla który wystaje ze
@Illidan-Stormrage: bardzo chętnie odpowiemy na wszystkie Pana pytania. Prosimy w tej kwestii skontaktować się z nami w wiadomości prywatnej na naszej stronie : https://www.facebook.com/netia.sa/ bądź na adres email: info@netia.pl ewentualnie pod numerem infolinii 801 802 803. Nasi pracownicy są tam dostępni, sprawdzą czy we wskazanej lokalizacji jest możliwość odbioru naszych usług ;) Pozdrawiamy.
Czy znowu coś się #!$%@?ło w #netia @Netia_Official ? Wczoraj logowałem się bez problemu do netia on-line a dzisiaj nie da się zalogować przez rzekomy błąd autoryzacji. Miał ktoś coś podobnego? Chyba pora zmieć dostawcę internetu. Miesiąc bez problemów to sukces. #kiciochpyta #pytaniedoeksperta
Dzień dobry, najmocniej przepraszamy za wszelkie utrudnienia. Prosimy w tej kwestii skontaktować się z nami w wiadomości prywatnej na naszej stronie : https://www.facebook.com/netia.sa/ bądź na adres email: info@netia.pl ewentualnie pod numerem infolinii 801 802 803. Nasi pracownicy są tam dostępni.
Dzień dobry, jeśli problemy nadal występują prosimy w tej kwestii skontaktować się z nami w wiadomości prywatnej na naszej stronie : https://www.facebook.com/netia.sa/ bądź na adres email: info@netia.pl ewentualnie pod numerem infolinii 801 802 803. Nasi pracownicy są tam dostępni. Pomogą rozwiązać pojawiające się problemy. Pozdrawiamy.
Prosimy w tej kwestii skontaktować się z nami w wiadomości prywatnej na naszej stronie : https://www.facebook.com/netia.sa/ bądź na adres email: info@netia.pl ewentualnie pod numerem infolinii 801 802 803. Nasi pracownicy są tam dostępni. Pomogą rozwiązać pojawiające się problemy. Pozdrawiamy.
Jesteśmy jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych w Polsce. Dostarczamy kompleksowe, zintegrowane i przyjazne użytkownikowi rozwiązania on-line.
#gdansk