#programowanie #naukaprogramowania #csharp #gamedev
Mirki jak radzicie sobie z tryliardami? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Mam zmienną w grze, która będzie prędzej lub później przyjmowała ogromne wartości. Chcę zapisywać ją w postaci floata od 1-1000 + sufiks mnożnika, np 17 tysięcy -> 17K, 24 miliardy -> 24B itd. Jak mogę zrobić coś takiego?
I jeszcze - double w C# naprawdę ma taki zasięg jak piszą na msdn? ±5.0 ×
Mirki jak radzicie sobie z tryliardami? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Mam zmienną w grze, która będzie prędzej lub później przyjmowała ogromne wartości. Chcę zapisywać ją w postaci floata od 1-1000 + sufiks mnożnika, np 17 tysięcy -> 17K, 24 miliardy -> 24B itd. Jak mogę zrobić coś takiego?
I jeszcze - double w C# naprawdę ma taki zasięg jak piszą na msdn? ±5.0 ×
Na pierwszy ogień Panel Pupila. Feedback mile widziany!
Plusujcie Mirko Stronk! Wszystkie grafiki UI do naszej gry wykonuje @lapko ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
W komentarzu wrzucam wersję przed zmianami. Oceńcie czy jest różnica. (⌐
BTW, mirkopłatności czy będzie płatna?