@gnihsrep: No ja to stwierdziłem po tych obrazkach i tekstach admina na fanpage'u, a nie jeden bajt w życiu widziałem :D. Wątpię aby ktoś prowadził fanpage na poważnie wrzucając memy, które ośmieszają roszczeniowe mamusie + na stronie internetowej się znajdują obrazki obcych wszędzie, które zbytnio raczej dobrze się nie kojarzą. No ale mogę się mylić, a prowadzący/a te stronę i fanpage może mieć po prostu mocno naj*bane w głowie i identyfikuje
@Leks, @krzywy_odcinek: Jest to dość łatwe do zrobienia, ale widocznie twórcy danych gier o tym nie pomyśleli (albo np. w takich platformówkach 2D uznali, że bardziej to będzie przeszkadzać w kontroli skaczącej postaci). Wystarczy, że postać w grze po podskoczeniu zachowa prędkość wagonika, a to np. w takim Unity można zrobić w kilku linijkach kodu :p. W starszych silnikach do gier pewnie też niewiele trzeba byłoby napisać, aby takie coś