http://i.imgur.com/F6rMGTV.jpg
Praca robiona 3 i pół roku temu. Zajęło mi to wtedy około 4 wieczory intensywnej pracy. Najstarszy model przedstawiający człowieka jaki udało mi się znaleźć.
http://i.imgur.com/ZRy3eyo.jpg
Wczoraj, 4 godziny. Tutaj wyjaśnione co i jak.
Na wstepie dodam ze uczylem sie i pracowalem w majce 2 lata a potem 2 lata na blendku. W polsce blender ma dużą popularność, znam ludzi ktorzy trzaskaja fotorealistyczne wizki w blenderze, robia gry, reklamy. Ludzie z Techlandu korzystają z blendera do level designu bo modeluje sie w nim po prostu szybciej i wygodniej (po poznaniu podstaw) niz w
Na wstepie dodam ze uczylem sie i pracowalem w majce 2 lata a potem 2 lata na blendku. W polsce blender ma dużą popularność, znam ludzi ktorzy trzaskaja fotorealistyczne wizki w blenderze, robia gry, reklamy. Ludzie z Techlandu korzystają z blendera do level designu bo modeluje sie w nim po prostu szybciej i wygodniej (po poznaniu podstaw) niz w
Rzeźby w blenderze (na codzień do rzeźbienia wykorzystuje zbrusha):
http://i.imgur.com/siWepOn.jpg
http://i.imgur.com/w398MLU.jpg
Proceduralne tekstury w cyclesie. Żadnych obrazków, same proceduralki z cyclesa + matma na nodach:
http://i.imgur.com/fHqb1fy.jpg <- To wszystko da się uzyskać jedną group nodą.
http://i.imgur.com/HFdmFku.png <- W tym cudaku zmieniając jeden parametr mogę sterować ilością segmentów po obwodzie.
Rzeźby w blenderze (na codzień do rzeźbienia wykorzystuje zbrusha):
http://i.imgur.com/siWepOn.jpg
http://i.imgur.com/w398MLU.jpg
Proceduralne tekstury w cyclesie. Żadnych obrazków, same proceduralki z cyclesa + matma na nodach:
http://i.imgur.com/fHqb1fy.jpg <- To wszystko da się uzyskać jedną group nodą.
http://i.imgur.com/HFdmFku.png <- W tym cudaku zmieniając jeden parametr mogę sterować ilością segmentów po obwodzie.