konto usunięte via Android
- 1
Dzień dobry mirki grające w #beamng oraz #automation
Odkąd z Automation mozna exportowac samochody do beamng, to obie gry nabrały dla mnie nowego życia, ale ciągle napotykam jeden problem
Mianowicie, robiąc samochod mający +350hp i +350nm, niezależnie od tego czy jest to RWD czy AWD, w każdym zakręcie (już w beamng oczywiście), drgają mi przednie koła
Drganie jest dość konkretne, odczuwam je na kierownicy, i przez to cały czas przód samochodu wyrzuca
Odkąd z Automation mozna exportowac samochody do beamng, to obie gry nabrały dla mnie nowego życia, ale ciągle napotykam jeden problem
Mianowicie, robiąc samochod mający +350hp i +350nm, niezależnie od tego czy jest to RWD czy AWD, w każdym zakręcie (już w beamng oczywiście), drgają mi przednie koła
Drganie jest dość konkretne, odczuwam je na kierownicy, i przez to cały czas przód samochodu wyrzuca
@Cisi: Mógłbyś podrzucić jakiś z Twoich exportów? Zobaczę jak to wyglada u mnie, ja niestety nie mam Automation więc nie mogę tego sprawdzić ( ͡° ʖ̯ ͡°)
- 11
Poprawiłem model, żeby lepiej wyglądał i się giął w grze ( ͡° ͜ʖ ͡°)
PrzemekWolw via Wykop Mobilny (Android)
- 0
@DoktorWojna: Tak właśnie było. Potwierdzam.
PrzemekWolw via Wykop Mobilny (Android)
- 0
@DoktorWojna: Jak zrobię do Beam to można się dogadać. Jak znasz kogoś kto robi mody do etsa to udostepnie model
PrzemekWolw via Wykop Mobilny (Android)
- 1
@mab122: Z tego co wiem dało by sie, ale model wymaga poprawek bo to mój pierwszy model jaki robię od 0. Nie jestem z niego zadowolony, ale pomysł zacny ( ͡º ͜ʖ͡º)
Snapdragon 8cx vs Intel Core i5. Tradycyjny procesor własnie przegrał z ARM
Podczas trwających właśnie targów Computex 2019, Qualcomm wraz z Lenovo pokazał pierwszego laptopa gotowego na 5G, którego sercem jest Snapdragon 8cx. Okazuje się, że pod względem wydajności bije na głowę Intel Core i5-8250U. Przewaga jest jeszcze bardziej widoczna w kontekście zarządzania energią.
z- 175
- #
- #
- #
- #
- #
- #
@xanio: Aplikacje x86 chodzą na Windows 10 arm. Wydajność oczywiście niższa niż natywnych aplikacji, ale to nie jest to samo co za czasów Windows RT
@Syn_Krzysztofa: GTA V działa fajnie, Fortnite, Euro Truck Simulator 2, SpinTires, wszystkie Need for Speedy oprócz Payback, Battlefieldy oprócz V.
@Syn_Krzysztofa: Oj dziwne, ja na gorszym (NVS 5200m 1GB) mam od 30 do 60 w 1366x768.
@Syn_Krzysztofa: Nie, ja mam i5 3340M, (a czekam na i7 3720QM)
@Syn_Krzysztofa: na i5 możesz mieć spadki na GTA Online, w singleplayer daje radę. Ogólnie pograsz w nawet spoko gry na tym kompie. Jeszcze RimWorld bym polecił, Grid 2, Dirt 3, wszystkie gry na silniku Source (CS GO, Portale, Half Life), SimCity (przy dużych miastach i5 lekko zwalnia).
Ja moją grafikę w afterburnerze podkręciłem do 805 Mhz, a pamięć suwak na maxa i nawet coś pomogło.
Ja moją grafikę w afterburnerze podkręciłem do 805 Mhz, a pamięć suwak na maxa i nawet coś pomogło.
@radiowe_radio: Tutaj możesz pobrać techdemo z 2015 roku
@efeeem: steam mówi: A dynamic soft-body physics vehicle simulator capable of doing just about anything.
@efeeem Mówiąc zwięźle: jest to symulator samochodowy, w którym największy nacisk położony jest na model zniszczeń.
Rozbudowany model destrukcji, ciągły rozwój i aktywna społeczność tworząca wiele modów (jak np. OP) to główne atuty tej gry.
Niedawno doszła nawet opcja importu samochodów z Automation
Rozbudowany model destrukcji, ciągły rozwój i aktywna społeczność tworząca wiele modów (jak np. OP) to główne atuty tej gry.
Niedawno doszła nawet opcja importu samochodów z Automation
Więc, to już! Mod wyjdzie już lada chwila, tylko trzeba poczekać na zatwierdzenie.
Dodatkowe info, update 0.16 wyjdzie w tym lub następnym tygodniu. Zostanie dodana nowa mapa, nowy pojazd, ulepszony system dźwięku, oraz wiele więcej. Napewno będę tutaj o tym pisał ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#beamng #tworczoscwlasna #gry #symulatory #gaming
Dodatkowe info, update 0.16 wyjdzie w tym lub następnym tygodniu. Zostanie dodana nowa mapa, nowy pojazd, ulepszony system dźwięku, oraz wiele więcej. Napewno będę tutaj o tym pisał ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#beamng #tworczoscwlasna #gry #symulatory #gaming
@Argajl: GTA San Andreas
Ahh, przypomniało mi się, jak w technikum na angielskim nauczycielka kazała nam robić jakieś ćwiczenia/przepisywać coś z podręcznika, a ona sama siedziała na swoim fit Instagramie i dodawała zdjęcia jedzenia xD i pisała ze swoim Choda Gangiem xDDD
to dopiero były dobre zajęcia
#strajknauczycieli
to dopiero były dobre zajęcia
#strajknauczycieli
@AstroBoy: Znam to uczucie, sam tak mam.
Ona mi nawet obniża oceny, mimo iż średnia wychodzi wyższa ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ona mi nawet obniża oceny, mimo iż średnia wychodzi wyższa ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@harpiowata: Spokój był, nawet zastępstw nie było.
A ten dziwny facet, raz miałem z nim lekcje, wystarczy.
A ten dziwny facet, raz miałem z nim lekcje, wystarczy.
- 11
Chwalę się tym, nad czym pracujemy już długi czas.
#beamng #tworczoscwlasna #gry #symulatory #gaming
#beamng #tworczoscwlasna #gry #symulatory #gaming
@suqmadiq2ama: Modyfikacja do gry, dodająca nowy samochód. Grę można znaleźć tutaj.
@TymRazemNieBedeBordo: Ciekawy samochód jak na automation exporter ( ͡° ͜ʖ ͡°).
Jakby ci się chciało to mozesz swapować swoje silniki z AM do normalnych pojazdów, dodwać części tuningowe itd
Jakby ci się chciało to mozesz swapować swoje silniki z AM do normalnych pojazdów, dodwać części tuningowe itd
World Editor 2.0
Nowości, nowości!!!
Twórcy szykują ulepszony edytor map!
Nowy edytor zastąpi dotychczasowy, wbudowany w silnik graficzny gry. Nowy edytor używa LUA, oraz wspiera przeładowywanie kodu na włączonej grze, co znacząco przyspiesza proces powstawania.
Również użytkownicy mogą tworzyć własne pluginy, dodatki czy narzędzia do edytora. Edytor używa tych samych mechanizmów co mody.
Mamy nadzieję, że będzie to interesujące dla was jak i nas.
Aktualny stan prac, bardziej lub mniej work in
Nowości, nowości!!!
Twórcy szykują ulepszony edytor map!
Nowy edytor zastąpi dotychczasowy, wbudowany w silnik graficzny gry. Nowy edytor używa LUA, oraz wspiera przeładowywanie kodu na włączonej grze, co znacząco przyspiesza proces powstawania.
Również użytkownicy mogą tworzyć własne pluginy, dodatki czy narzędzia do edytora. Edytor używa tych samych mechanizmów co mody.
Mamy nadzieję, że będzie to interesujące dla was jak i nas.
Aktualny stan prac, bardziej lub mniej work in
- BeamNG Quality Assurance / Support
- Bytom
- http://przemekwolw.github.io
- X (dawny Twitter)
#beamng #gry #pcmasterrace