#f1 Polecam w retrospektywie obejrzeć końcówkę od VSC na Sky. Pięknie się to ogląda. Tak bardzo marzył im się dublet Mercedesa, tak odliczali okrążenia, Brundle chciał już stawiać pieniądze na zwycięstwo Russella, wyśmiewali Carlosa że chce gap do Norrisa a nie George’a. Mercedesy dojechały do Mclarena to ich Sainz wyjaśnił DRSem. Russell w ścianie na ostatnim kółku to już był crème de la crème! ( ͡°͜ʖ͡°)
@gejuszmapkt: Nie czytaj tych glupot o dyrektywie. Tak weszła taka dyrektywa ograniczajaca wyginanie sie skrzydel, jednak nie ma to nic wspolnego z problemami Red Bulla tutaj. Sama dyrektywa bardziej uderzy w teamy jak Alpine czy Aston Martin niz Red Bull ale o tym sie przekonamy dopiero na Suzuce a nie tutaj.
@jaredsolo: Mieszkasz z UK? Niczego ze Skysports nie da sie obejrzeć z Polski bez VPNa, pewnie tylko z UK sie da. A co do nagrania to mam tylko takie: https://streamable.com/rmvjyk
@gejuszmapkt: @Bubbo @Julius_90 Wy tak na powaznie? Znowu sie wykopki nie zgadzają z ekspertami od wyscigów i tworzą swoje teorie z dupy? W sumie nic nowego. Według Was zawsze musi byc winny? To moze najlepiej obwińcie Leclerca bo to w sumie od niego sie zaczelo to czemu by go nie obwinić. Zjechal na prawo wyrzucajac wszystkich na lewo. O nawet screena startu wrzuce, to jest moment w ktorym kazdy zaczyna hamowac.
@JanTadeusz: 35 minut pozniej, bo kwale do sprintu sie zaczely 35 minut pozniej, a jest przepis ze musi byc 4,5h odstepu miedzy początkiem kwali do sprintu a samym sprintem.
@urwis69: W tym ze z tego co wiem Albon nie byl na szybkim kółku, a sprawa w ogole nie trafila jeszcze do sędziów wiec nawet jakby chcieli to kary jeszcze dac nie mogą.
@krystekize: zawsze tak wyglądają, u kazdego. Na zjazdowym okrązeniu sie jezdzi nie po linii wyscigowej i zbiera sie te odłamki gumy ktore sie przyklejają do opon. To wszystko troche wazy a trzeba miescic sie w regulaminowej wadze.
Niech jeszcze Lando wyprzedzi Maxa na starcie co nie jest niemożliwe i mamy przepis na więcej emocji, o i ile Lewis da rade odjeżdżać, a Lando się bronić #f1
@kolekcjoner_szekli: Własnie ze jest bardzo możliwe. P2 jest po strasznie brudnej stronie toru, po starcie tutaj prowadzi prawie zawsze kierowca z P1 albo P3. W sumie to chyba na tym torze jest jakas statystyka ze nigdy nie wygral nikt z P2? Cos takiego chyba slyszalem ale nie jestem pewny.
@Szynnal: a to moze chodzilo o to ze nikt z P2 nie prowadzil po starcie, nie wiem co slyszalem xD No niewazne, w kazdym razie P2 tutaj jest slabym miejscem do startu bo strasznie "brudna" strona toru.
@Sababukin: I tak i nie. W poprzednim wyscigu Norris mial nowy pakiet bo mieli tylko jeden. Teraz Piastri ma to co Lando mial w poprzednim, a Lando ma dodatkowo jeszcze kilka poprawek.
@holsabobsa95: Nowy pakiet ulepszeń ma. Mieli obaj dostac na nastepny wyscig ale udalo sie zrobic jeden juz teraz i Norris go ma, a Piastri jeszcze nie.
@emlo999: Nie bedzie zadnej kary i juz wszystko dawno wyjasnione, nic juz nie jest rozpatrywane. Reprymende dostali za uzywanie tej tablicy informacyjnej.
@PrawaRenka: @JednaRenkaJedenKaleka A wlasnie, cos sie u nich stalo? Pytam bo w kwalach byli az o 4s szybsi od aut GT ale duzo wolniejsi od LMP2. To myslalem ze bedzie samotny wyscig, a teraz widze ze duzo aut GT jest przed nimi. Jakies problemy byly? Wiecej pitow czy co?
Dla mnie jest czyms niesamowitym, ze ogor Sargeant na chama ladujacy sie w tyl De Vriesa nie dostaje zadnej kary a Sainz i owszem. Obaj powinni dostac kare i jak mialbym wybierac kto bardziej zasluzyl na nia to bylby to bardziej Sargeant niz Sainz. Taka sama sytuacja byla z Vettelem i Albonem na Silverstone 2022. Vettel wpakowal sie w tyl Albonowi i tak samo brak kary. Kompletnie tak samo niezrozumiala decyzja ktora
Żeby w ogole porównywać te sytuacje to trzeba nie mieć zadnego pojecia o sciganiu a nawet o prawach fizyki. To ze Seargeant i Vettel nie dostali kary to jest raczej oczywiste. Pierwsze okrązenie, zimne opony od razu zblokowane przy próbie hamowania, nie do unikniecia. W sumie nawet De Vries w wywiadach mówił ze widzial i rozumie ze nic sie nie dalo zrobic i nawet nie był na niego zly. Warunki w tym
@JulianGangol: Napisałem jak jest, to czy przyjmiesz to do wiadomosci czy dalej bedziesz pisał takie odklejone głupoty to juz mało mnie to interesuje bo rozmowa z takimi osobami na takim poziomie nie ma najmniejszego sensu. A porównywanie wyscigów do normalnego ruchu drogowego to juz jest szczyt. Nie chcesz zrozumiec to nie, miej dalej swój swiat i oby Ci sie dobrze w nim żyło.
@JulianGangol: Czemu na wszystko patrzysz zero-jedynkowo? Bo tak Ci pasuje do narracji? Własnie dlatego rozmowa z kims takim nie ma sensu. "Bo on tez zablokował koła wiec to jest to samo", co to za logika. Te sytuacje nie są w ogole podobne, tutaj bląd Hulka jest gigantyczny, sam sie przyznał ze kompletnie zle ocenił sytuacje i kara zasłużona. Alonso to komentował ze byl w szoku jak mozna zrobić az tak wielki
@Naproksen: Jasne ze pokazują, i to zawsze w tym samym momencie. To chyba zawsze jest pokazywane jakoś chwile przed lub podczas wywiadów z top3 przed wejsciem na podium. Nawet screena zrobilem bo wysyłałem komus ale tylko konstruktorów.