Cześć, Wiemy, że bardzo czekasz na zamówionego smartfona Samsung S22. Robimy wszystko co w naszej mocy, aby go dla Ciebie zdobyć. Będziemy Cię informować o statusie zamówienia. Pozdrawiamy. Zespół MediaMarkt
Telefon zamówiony 25.02, gdy na stronie było info że wysyłka od 24.02. Później zmienili że premiera niby 11.03 i w dniu premiery miał być najpóźniej u mnie.
Dzisiaj dostaje takiego maila. Co do #!$%@? znaczy że starają się go zdobyć ( ಠ
Od prawie miesiąca próbuje odzyskać pieniądze za anulowane zamówienie. Zgodnie z przepisami sprzedawca powinien uczynić to bez zwłoki, jednak nie później niż do 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Kontaktu mailowego brak, wysłałem kilka wiadomości w tej sprawie, wypełniałem formularze kontaktowe. Nikt nawet nie raczył odpisać. Czat z konsultantem istnieje tylko w teorii, a na infolinię dodzwonić się nie da. Firma nie
"zamówiłem telefon parę godzin po premierze 9.02 przez stronę www Samsunga, jutro jest deklarowany termin wysyłki/dostawy. I podejrzewam, że się bardzo negatywnie zaskoczę, po tym co czytam na forum Samsung Members...
1. zaczęli obdzwaniać niektórych zamawiających, że może nastąpić opóźnienie wysyłki o kolejne 5 tygodni
2. jedna wkurzona osoba na opóźnienie w dostawie S22 Ultra dostała rekompensatę w wysokości "aż"