Różowa chce kupić fiata 500, silnik 1.2 roczniki 2015-2017. Budżet do 35 tys + dodatkowe 5 tys na ew naprawy/opony. Wiecie może na co zwrócić uwagę i co zapytać przy kupnie? #fiat
@bialy124: Części są po 100PLN do tego( ͡°͜ʖ͡°). Sypie się w tym wszystko, więc trudno wskazać coś konkretnego. Na plus to co wspomniałem, kupujesz część za 40-100PLN i wymieniasz samemu. Z "poważniejszych rzeczy" to ciekła u mnie pompa wody - ponoć to standard w rocznikach 2015+. Wszystkie silniki chodzą na jałowym jak traktor i się telepią - to niestety
@bialy124: Jak zysk przewysza koszt to tak. Kiedys na spolce jeden z wlasicieli bral fakturki do rozliczenia na 20zl a firma robiaca ksiegowosc brala kilka zl od dokumentu i to sie nie spinalo zupelnie
Naczytałem się o automatach i jednak wolał bym zf 8hp niż DSG, ale niestety jedyne auto jakie mogę brać pod uwagę z tą skrzynią to f31 co nie wydaje mi się być dobrym wyborem ( ͡°ʖ̯͡°) W grę wchodzi 2.0d bo benzyny to tam nie istnieją, a 3.0d to ceny z kosmosu. Jest w ogóle sens szukać polifta z b47 czy to nadal ten sam kapeć
@WybuchowyCzajnik: b48 jest git, b58 jeszcze lepsze ale zabójczo drogie. Ja mam b38 w f20 i tez daje rade razem z zf8hp, ale do trojki taki silnik raczej tylko do miasta.
Ciekawe swoją drogą ile nitro płaci za AC w samochodach, bo naprawiając tyle szkód ile on miał na tym M2 chociażby, to oni mu mogą liczyć na takie fury składki po jakieś 50k XD #famemma
@gsl7: mysle ze to moze byc jakies 30k lekko za m3. Mi wyszlo oc/ac za bmw - jakies 5k (pierwsza fura, okolo 100k warte, brak znizek). Ten sam wiek co nitro.
#inflacja #wroclaw