#f1
#f1
Ryan Kaji zarabia 20 mln $ rocznie promując McDonald’s, Ferrero, lodów Unilever czy Nestle w filmikach dla dzieci. Na polskim YouTube rosyjska firma stworzyła kanał w którym pojawia się słodzone żarcie w filmikach dla dzieci. Reklama czy radosna ekpresja. Czy ktoś kontroluje YouTube?
z"Protokół sanitarny dotyczący korzystania ze stacji narciarskich dopracowany, stoki będą zimą otwarte. Dziękuję partnerom: branży narciarskiej i Głównemu Inspektoratowi Sanitarnemu za świetną współpracę" - napisał na Twitterze wicepremier Jarosław Gowin.
zOrezes Warszawskich Lekarzy Rodzinnych, rzecznik prasowy Kolegium Lekarzy Rodzinnych w Polsce w rozmowie z Interią alarmuje: - Pacjenci przy ewidentnych objawach nie chcą testów, nie chcą znać rozpoznania.
zW trakcie zakupów nastolatek przez pomyłkę zapłacił przy kasie samoobsługowej za dwie tańsze bułki, choć w rzeczywistości ich cena była o 2 zł większa. Mimo wyrównania należności 16-latek został posądzony o kradzież przez ochroniarza, a do internatu odprowadziła go policja. W kajdankach...
zNa łamach 'Wysokich Obcasów' ukazał się list od czytelnika, który zwrócił uwagę na niepokojący wydźwięk słów popularnej piosenki zespołu Lady Pank. Jego zdaniem utwór 'Na co komu dziś' nie powinien być już puszczany w radiu. Głównie z powodu wersów, dotyczących relacji seksualnych z...
zWykop.pl
#f1