Wielka płyta w Lublinie. Wprowadziło się nowe małżeństwo. Niby pełna kulturka, bo powiesili na tablicy ogłoszenie, że szanowni sąsiedzi, będziemy mieli remont, od... do... itp.
Remont przeszacowali o 2 miesiące. Miał się skończyć w połowie października, a trwał do połowy grudnia.
Sprawę bym zostawił, gdyby to były szare myszki. Ale nie, skoro stać ich było na CR-V #honda to mogli sobie zatrudnić 20 fachowców by remont skończyć w terminie.
@kubica94: hmmm... dwóch nastolatków zrobiło w kilka miesięcy coś czego 60-osobowe studio nie zrobiło w ciągu 3 lat i tylko są plany wdrożenia czegoś takiego w ciągu długiego czasu (czyt. lat). Jednakże, oczywiście to nie będzie takie otwarte MMO jak u nas, a raczej zupełnie coś innego. Generalnie są i tak szczęśliwi, że wspieramy tylko oryginalną wersję gry.
@fiftinz @bullion @kicek3d Polecamy użyć http://ets2sync.com gdzie zsynchronizujecie zlecenia. Musicie tylko ustawić inny format zapisu w configu. Brak zleceń jest skutkiem synchronizowania czasu, który nieustannie biegnie, nawet jeśli nie ma was w grze.
@ets2mp: Elo mam problem zarejestrowałem się na Ets2mp ale gdy na poczcie chciałęm aktywować konto to otworzyło mi stronke a na tej stronce pisze OPERACJA NIE POWIODŁA SIĘ więc chciałem się zarejestrować drugi raz a wyskakuje mi "Znaleźliśmy konto ETS2MP powiązane z tym kontem Steam" co mam zrobić
Fajny wywiad na temat przyszłości #ets2 #ats a nawet wzmianka o #ets2mp. klik Plany mają ciekawe. Autobusy, auta dostawcze czy osobowe. Aktualizacje jeszcze przez co najmniej 4-5 lat i prace nad oficjalnym multiplayerem ( ͡°͜ʖ͡°)
@Slawek91: @HaPPe: @kapiszon53: Nieoficjalny multiplayer stworzyły właściwie dwie osoby: Rootkiller i mwl4. Rootkiller pracuje już od pewnego czasu w SCS Software, a nad czym to dokładnie nie wiadomo. mwl4 natomiast ciągle pracuje nad projektem ETS2MP i nie zapowiada się, żeby przeszedł na stronę SCS Software, a co czas przyniesie to zobaczymy.
@escabor: Jakiego kodu? Binarka wiedźmina to max 100MB (jeśli dobrze pamiętam to 50MB). Najprawdopodobniej były poprawki w mapie, modelach, i innych niezwiązanych z kodem rzeczy.
Ej @ets2mp zobaczcie co zrobiliście z multiplayerem! Jeszcze nie tak dawno sporą część tras urozmaicali kamikadze, którzy to wpierdzielili się w nas jadąc pod prąd na autostradzie. Jeszcze inni blokowali, a kolejni wpierdzielali się nam w tyłek. A teraz to konwoje i ludzie jadący przepisowo. Coś poszło nie tak...
@ANTYzboze: mowiac "kilkoro polskich adminków z JotPe100% w nickach (wiek pewnie 10 - 12 lat)" masz na mysli adminow ktorzy sa w ekipie, czy randomowych graczy ktorzy nagrywaja i wysylaja reporty?
@ets2mp: Słuchajcie, jest ważna sprawa. Byłem dziś ok. 16-17 poza domem, a gdy wróciłem ogarnąłem że młodszy brat siedział na ets2mp (passy musialy byc zapamietane) i miał rozwaloną ciezarówke. Możecie sprawdzić czy nie poszły na mnie jakieś reporty? Profil - http://ets2mp.com/index.php?page=profile&id=114565 /id/napompie (steam)
Powoli zaczynamy pracować nad nową ekonomią gry specjalnie pod multiplayer. Na razie pracujemy jedynie nad tym co będzie, jak to będzie wyglądało itp. Nie planujemy jeszcze pisać ekonomii w sensie programistycznym.
Mamy pytanko do was, jak byście tę ekonomię widzieli? Jakie funkcje byście chcieli zobaczyć...? Możecie pisać wasze opinie i pomysly w komentarzach pod tym postem :).
Bardzo przydałyby się pomysły od osób które pracują
@ruzi00: Chodzi Ci o pobieranie opłat za grę? Niestety ale ze względów prawnych i licencyjnych nie możemy takich opłat pobierać ( ͡°ʖ̯͡°). Możemy otrzymywać pieniądze jedynie poprzez dotacje.
@davidoff_OB: Juz teraz takie sa :p. To ze jest kaganiec do 110 km/h, nie oznacza ze kazdy jedzie z ta sama predkoscia. Wszystko zalezy od komputera (ilosc fps...).
@goodidea: mwl4, nasz developer, wlasnie pracuje nad tym juz od kilku dni :). Mysle ze za jakis czas wyjdzie aktualizacja i synchronizacja bedzie jeszcze lepsza :).
ETS2MP to fanowski projekt modyfikacji multiplayer do symulatora Euro Truck Simulator 2.