W zeszłym roku opisałam swoje doświadczenie z PLL LOT, które odebrało mi ważny bilet I sprzedało komuś innemu. Do tej pory nie dostałam zwrotu pieniędzy. Jak się okazuje Sąd Okręgowy w Warszawie rozpatrywał identyczną sprawę. Uznał PLL LOT winnym!
LOT przegrał przełomowy proces. Czy to koniec anulowania biletów za...
Sąd w Warszawie przyznał, że jeśli pasażer nie stawił się na jednym odcinku lotu, to linia lotnicza (w tym konkretnym przypadku LOT) nie ma prawa anulować całej rezerwacji i pozostałych odcinków, na jakie wystawiony był bilet.
z- 73
- #
- #
- #
- #
- #
PLL LOT zabrał mi kupiony od nich bilet i sprzedał komuś innemu, teraz nie chce oddać pieniędzy.
27 czerwca, za 3772 zł kupiłam bilet lotniczy w sklepie lot.com, należącym do PLL LOT.
Zapłaciłam kartą kredytową i dostałam potwierdzenie mailem z PLL LOT, że bilet jest moją własnością.
Na cztery dni przed wylotem z Tokio do Warszawy
Komentarz usunięty przez moderatora