Headbeat.pl - podejście do klienta i reklamacji
Czołem Mirki i Mirabelki. Chciałbym Wam opisać podejście do klienta i reklamacji w sklepie internetowym headbeat.pl.
z- 31
- #
- #
- #
- #
- -1
@p4trykx: Takich słuchawek? Chyba od takiego sklepu.
@markotnynalesnik: Co ja miałem z nimi niby robić, żeby odciąć to "żeberko"?
@p4trykx: Racja, zagapiłem się. Mimo wszystko, z ich sklepem nie miałem takich problemów.
@markotnynalesnik: Ale rozumiesz, że takie słuchawki przyszły z NAPRAWY, a nie oryginał ze sklepu?
- -1
@gudenoff: Przeczytałeś chociaż połowę tekstu i wiesz o co chodzi? Bo gdybyś przeczytał to byś wiedział, że zepsuli mi słuchawki w serwisie, a nie, że ja wymagam, aby były wieczne.
@factorys: Miałem w przeszłości kilka innych (tańszych), które też po pewnym czasie kończyły jak te. Uznałem, że skoro dźwięk jest dla mnie świetny i gwarancja bezproblemowa to czemu by ich nadal nie kupować.
@musicmadness: Mam nowe słuchawki to raz. A dwa, masz na myśli, że mam tak po prostu odpuścić?
@headbeat_pl: Towar zakupiony w sklepie headbeat.pl był reklamowany 2 razy, a nie 3. Za pierwszym razem czekałem ten bardzo długi czas na słuchawki i przyszły one z tym ułamanym "żeberkiem" (dlaczego miałem zwracać uwagę na takie coś? Takie przyszły z serwisu, nie jestem specjalistą to po co mam się czepiać skoro działają dobrze?). A druga gwrancja jest gwarancją nieuznaną. Gdzie tu Pan widzi 3 gwarancje?
@piotrek39: Dodatkowo, pytacie dlaczego obwiniam Was o odrzucenie reklamacji. Po pierwsze, obwiniam Was nie tylko o to, ale także o to, jak problemowa była pierwsza reklamacja. Po drugie, kto mi może potwierdzić kto i jak próbował się ratować "naprawą" długo oczekiwanych słuchawek z pierwszej reklamacji? Po trzecie, z informacji, które od Was otrzymałem, powiedzieliście mi, że będziecie próbowali "przepchnąć" owe odwołanie, więc Wasza wina jest połowiczna.
@headbeat_pl: Proszę Pana, jak już nadmieniłem są to bodajże trrzecie takie same słuchawki. Każda kolejna para traktowana o niebo lepiej od poprzedniej. Te trzecie z kolei były już wręcz traktowane idealnie, więc jak trzeba się obchodzić ze słuchawkami, aby urwać "żeberko"? Ziemniaki miałem nimi obierać?
@headbeat_pl: Jak najbardziej mógłbym zastosować się do przysługujących mi praw, lecz sprawa wyglądałaby tak jak w wypadku odwołania od odrzucenia reklamacji czyli poświęcę czas, pieniądze, a jedyne co dostane to list zwrotny z odmową od Państwa lub Audiomagic.
#modadamska
Komentarz usunięty przez moderatora