@qbfrost: @Recuvvva: Do 11 wersji FLa można to było łatwo zrobić poprzez kanał Send (takie 4 przypięte po prawej stronie). Natomiast w 12 mikser jest zupełnie nowy i jeszcze nie miałem okazji na nim pracować, więc nie wiem, czy istnieje równie proste rozwiązanie (pewnie tak). Co by nie było, zawsze można to zrobić łopatologicznie, czyli przekierować wszystkie kanały przez jeden osobny, po czym wyciszyć na masterze wszystkie oprócz tego zbiorczego.
Zaznaczasz najpierw kanał, potem prawym na tą strzałkę pod pokrętłem dry/wet i Route to this track only i tak z każdym kanałem, na który chcesz efekt i potem zakładasz FXy na send, do którego przypiąłeś kanały.
@qbfrost: kupiłem używany stary UPS APC , wywaliłem z niego oryginalny (i padnięty już) akumulator 7Ah/24V, w jego miejsce podłączyłem dwa 55Ah. Całość podpiera domowe urządzenia wymagające bezprzerwowego zasilania i starcza na sporo więcej, niż 2 godziny.
@dlugi_: działa to już trzeci rok, problemów żadnych. Jedynie ten wyłącznik nadprądowy przed UPSem musiałem wywalić, bo tak po prawdzie niczego nie zabezpiecza, a przy powrocie zasilania po dłuższej przerwie (czyli prawie pustych akumulatorach) potrafiło mi go wybić od czasu do czasu. Akumulatory są ładowane po prostu dużo dłużej, niż te fabryczne, profil łądowania albo im nie przeszkadza albo się jakoś dostosował.
Pipczyk wywaliłem w diabły, ale w sumie podsunąłeś mi
@qbfrost: nie będzie takiej spektakularnej różnicy jak w przypadu kompa i startowania windowsa. Ba - w przypadku PS3 nawet nie ma odczuwalnej róznicy między dyskiem talerzowym 5400 vs 7200 obrotów - po prostu konsola nie wykorzysta tego potencjału.
@qbfrost: Ja tylko powiem, że nie ma sensu szukać tutaj sekretnej techniki miksu, ponieważ cały efekt robi tutaj staranna selekcja i dopracowanie brzmienia u źródła, korekcja, kompresja, efekty i smaczki to tylko drobne dodatki. Poszczególne elementy brzmią tak, a nie inaczej, bo zostały tak nagrane i do siebie dopasowane. Nie szukaj magicznych sztuczek, bo one nie istnieją, poświęć czas na dobranie palety dźwięków, dobór instrumentów, wyszukiwanie sampli, nagrywanie własnych rzeczy, właśnie