Morele.net - zepsuta farelka z poprzednią reklamacją w opakowaniu
W zeszłym tygodniu (01.11.2017) kupiłem w sklepie internetowym Morele.net termowentylator, czyli popularną farelkę. W poniedziałek (06.11.2017) przyjechał kurier i przywiózł paczkę. Po otworzeniu okazało się że nie działa i już ktoś ją reklamował...
z- 364
- #
- #
- #
a tak na serio to napisałem do nich reklamację, a to że się ktoś pomylił, no trudno, ale to już jest dość lekceważące, żeby jeszcze nawet nikt na tą reklamację nie spojrzał ...
Zresztą wyczułem ironię w twoim wpisie, więc ja też ironicznie napisałem :) #bezspiny
Tak po prawdzie to mógłbym tego nie pisać i ten problem pewnie dalej by istniał u was w sklepie i pewnie tracilibyście coraz więcej klientów. Także wychodzi na to że tym wpisem ratuje wasz sklep :D
Chociaż nie spodziewałem się że wyjdzie
Pan Team Leader działu Reklamacji do mnie zadzwonił, że oni kupili od dystrybutora towar jako nowy.
Towar zostanie przyjęty i albo zwrot gotówki albo wymiana na nowy.
Może i pośpieszyłem się trochę z tym wpisem na Wykopie. Ale takto nie usłyszelibyście mojej smutnej historii...