Callisto protocol to gra która mogłaby być spokojnie dużo lepsza gdyby nie idiotyczne decyzję twórców. Walkę zostawmy na koniec bo to wisienka na torcie. Zacznę od fabuły. Twórcy popełniają dziecinny błąd i po króciutkim wprowadzeniu od razu wrzucają nas w akcję. 0 ekspozycji, postacie poboczne mamy w sumie w dupie. Nie jest jednak tragicznie. Dobry horror nie musi mieć wybitnej fabuły. Bardziej liczy się klimat. Niestety i tu jest pies pogrzebany bo
- 3
GoW Ragnarok to według mnie ten sam casus co Batman Arkham City. Niby więcej szybciej, lepiej, ale w ostatecznym rozrachunku prequel stawiam troszkę wyżej. Pierwsza część była według mnie bardziej spójna narracyjnie. Jestem też zdziwiony wielkością świata i długością przygody. Po recenzjach oczekiwałem około 50 godzin na główną fabułę i zadania poboczne. Zmieściłem się w 25. Znajdziek i berserkow nie robiłem ale inne zadania poboczne owszem. Fabularnie to top choć do takiego
- 4
choć do takiego RDR2 jednak trochę brakuje
@revin: przecież RDR2 się niczym nie wyróżniał, też 30h historia a więcej niż połowa o niczym i powtarzany schemat przynajmniej 3 razy
- 2
@Ayessare: No niczym się nie wyróżniał oprócz tego że to najbardziej szczegółowy i pieczołowicie wykonany otwarty świat w historii gier który przytłaczał detalami i ogromem. Argument o nudzie w RDR2 znam. Może warto zostać przy filmach o chłopcach ubranych w kalesony i strzelających laserami z oczu
- 7
Wspaniała to była gra. Nie zapomnę jej nigdy. Nie bardzo rozumiem (oprócz technikaliow) powody z jakich niektórzy podważają wybitność tej produkcji. To magnum opus FS. Łączy wszystkie najlepsze cechy gier tego studia z otwartym światem. Jak czytam te wpisy o powtarzalności i podobieństwie do gier Ubi(sic) to jestem prawie pewien że dana osoba w eldena nie grała. Przecież to w jaki sposób skonstruowano podziemia to pieprzone arcydzieło. Kilkadziesiąt godzin zupełnie unikalnych doznań
- budus2
- konto usunięte
- vartan
- dragvandil
- Erystykk
- +2 innych
@revin nic mi się w tym twoim wpisie nie trzyma kupy.
piszesz o unikalności, a w następnym zdaniu sam to podważasz.
podziemia w formie katakumb to najnudniejsza rzecz w grze: zwykłe copy-paste, łącznie z bossami
system walki jako "główne mięsko gry"? xD ta gra ma zdecydowanie najgorszy design bossów ze wszystkich gier From Software. ewidentnie nie mieli pomysłu, jak weteranom utrudnić grę, to #!$%@? każdemu bossowi najgorszych mechanik.
śmieszne jest też pisanie
piszesz o unikalności, a w następnym zdaniu sam to podważasz.
podziemia w formie katakumb to najnudniejsza rzecz w grze: zwykłe copy-paste, łącznie z bossami
system walki jako "główne mięsko gry"? xD ta gra ma zdecydowanie najgorszy design bossów ze wszystkich gier From Software. ewidentnie nie mieli pomysłu, jak weteranom utrudnić grę, to #!$%@? każdemu bossowi najgorszych mechanik.
śmieszne jest też pisanie
@vartan
@revin
ja wam podaje argumenty, a wy jak dzieci, że pewnie nie grałem. ponad tydzień temu napisałem o tym dłuższy wpis i sporo ludzi mnie poparło więc jak widać nie jestem osamotniony w tej opinii (https://www.wykop.pl/wpis/64826987)
ale już ucinam temat, bo kompanów do dyskusji tu nie znajdę xD
@revin
ja wam podaje argumenty, a wy jak dzieci, że pewnie nie grałem. ponad tydzień temu napisałem o tym dłuższy wpis i sporo ludzi mnie poparło więc jak widać nie jestem osamotniony w tej opinii (https://www.wykop.pl/wpis/64826987)
ale już ucinam temat, bo kompanów do dyskusji tu nie znajdę xD
#steam #steamdeck