- 3
#poligrafia #grafika #reklama #druk
Mirki, mam problem. Do tej pory zajmowałem się projektowaniem materiałów reklamowych do druku a organizacją zajmował się mój przełożony. Nie zdążyłem jeszcze stanąć na swoim a potrzebuję wydrukować dla klienta ulotki na piątek i mam problem z doborem papieru. Na pewno zdecyduję się na kredę połysk ale nie potrafię dobrać grubości, raczej 170g ale zależy mi, żeby ulotka nie była zbyt cienka.
Druga sprawa, czy wiecie może czy
Mirki, mam problem. Do tej pory zajmowałem się projektowaniem materiałów reklamowych do druku a organizacją zajmował się mój przełożony. Nie zdążyłem jeszcze stanąć na swoim a potrzebuję wydrukować dla klienta ulotki na piątek i mam problem z doborem papieru. Na pewno zdecyduję się na kredę połysk ale nie potrafię dobrać grubości, raczej 170g ale zależy mi, żeby ulotka nie była zbyt cienka.
Druga sprawa, czy wiecie może czy
- 2
#unity3d #gamedev
Mirki pomożecie? Bo nie rozumiem, co źle zrobiłem ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Funkcja ma wystrzelić pocisk, który jest prefabem. Pocisk się pojawia, ale zamiast lecieć do przodu po prostu sobie spada (ma przypisany rigibody2d). bulletSpeed ma nadaną wartość.
Mirki pomożecie? Bo nie rozumiem, co źle zrobiłem ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Funkcja ma wystrzelić pocisk, który jest prefabem. Pocisk się pojawia, ale zamiast lecieć do przodu po prostu sobie spada (ma przypisany rigibody2d). bulletSpeed ma nadaną wartość.
void fireB(){
if (playerScript.facingRight){
print("strzal w prawo");
Instantiate(pocisk, transform.position, Quaternion.Euler(0,0,0));
pocisk.rigidbody2D.AddForce(Vector2.right * bulletSpeed);
}
Podpowiedź :P
Tę siłę dodajesz do
Tę siłę dodajesz do
pocisk
.pocisk
bynajmniej nie jest tym nowo utworzonym obiektem.@sbuasha: A kompiluje się? Musisz chyba rzutować na GameObject. Albo przez
Ogólnie to czytaj dokumentację! http://docs.unity3d.com/ScriptReference/Object.Instantiate.html
(GameObject)
albo dodać przed ; as GameObject
.Ogólnie to czytaj dokumentację! http://docs.unity3d.com/ScriptReference/Object.Instantiate.html
- 2
#evolve #gry może ktoś chce razem z moim kolegą pograć? Mamy dosyć grania z randomami, które nie potrafią nawet "cześć" do mikrofonu powiedzieć nie wspominając o wspólnej grze. Jak jest przynajmniej 3 zgranych graczy to się gra super. Jacyś chętni? Oczywiście #pcmasterrace
Jak na ps4 to tak
- 1
- 8
- Askyn
- WhiteRaven12
- Maczo
- biczek
- konto usunięte
- +3 innych
- 1
#gamedev #unity3d i chyba też #programowanie
Uczę się tworzyć gry na Unity3D i trafiłem na mały problem.
Napisałem skrypt, który odpowiada za wystrzelenie pocisku wzdłuż danej osi i po zakończeniu pętli for zniszczenie obiektu (żeby nie naspamowało się go po wielu wystrzałach). Problem polega na tym, że gdy wciśnie się spacje przed zakończeniem wykonywanie metody, to zostaje ona zatrzymana w aktualnym miejscu i jest puszczana na nowo, czyli: leci pocisk i w
Uczę się tworzyć gry na Unity3D i trafiłem na mały problem.
Napisałem skrypt, który odpowiada za wystrzelenie pocisku wzdłuż danej osi i po zakończeniu pętli for zniszczenie obiektu (żeby nie naspamowało się go po wielu wystrzałach). Problem polega na tym, że gdy wciśnie się spacje przed zakończeniem wykonywanie metody, to zostaje ona zatrzymana w aktualnym miejscu i jest puszczana na nowo, czyli: leci pocisk i w
- 0
@Adenozynotrifosforan:
Super, działa. To mi się podoba (。◕‿‿◕。) Dzięki!
Zawsze możesz dodać sobie publiczną zmienną typu GameObject w skrypcie i przeciągnąć prefab w inspektorze, żeby ustawić jej wartość.
Super, działa. To mi się podoba (。◕‿‿◕。) Dzięki!
- 60
- 8
@sbuasha: #!$%@? ZNALAZŁEM CIĘ :D RAQ TUTAJ :DDD
- sbuasha
- Norbercikk
- konto usunięte
- trothopefr
- WesolyMorswin
- +3 innych
- 9
QtiN: no to nie dziw że spoko grupa skoro same mireczki ( ͡° ͜ʖ ͡°)
o
@sbuasha: naprawdę piękne, najpierw meczyk z krawczykiem, group photo, a na koncu spotkanie na mirko :D
- sbuasha
- Norbercikk
- Wextor
- konto usunięte
- Klejrol
- +4 innych
- 8
- 2
- 1
- 3
Tak sobie ostatnio dumałem, że fajnie byłoby się nauczyć śpiewać. Ma ktoś jakieś porady dla totalnego żółtodzioba w tej sprawie? Gram na gitarze, więc to byłoby dla mnie całkiem fajne uzupełnienie, a podobno nie jest wcale tak trudno się nauczyć śpiewać na tyle, żeby to było w miarę miłe dla ucha ( ͡° ͜ʖ ͡°) #spiew #muzyka #gitara
@sbuasha: można robić jakieś rozgrzewki wokalne i dużo spiewać, można zapisać się na lekcje :D ja nie śpiewam profesjonalnie jakoś ale na youtube dużo takich rzeczy jest :3
@sbuasha: W internecie jest tego całe zatrzęsienie, jedyny problem jest taki że wiedza nie jest skonsolidowana i ciężko będzie znaleźć coś co przeprowadzi przez naukę od A do Z. Nauczyciel to wszystko wie i jest w stanie przeprowadzić Cię od szczegółu do ogółu wprowadzając powoli kolejne terminy. Ucząc się sam musisz ogarnąć najpierw ogół żeby wiedzieć czego szukać, jakich lekcji i co ćwiczyć układając plan, choćby po to żeby dobrać odpowiednie
- 1
- 0
@Checollada: Raczej nie. Jeden mix
Komentarz usunięty przez autora
Po ponownym otwarciu mojego projektu na wszystkich kompozycjach z warstwami 3D nie wyświetla się podgląd, o co biega? To jakiś bug czy coś przeoczyłem?
http://i.imgur.com/Fp1EH5f.png