Tworze przegladarkowa gre w universum Crysisa ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Trzy tryby:
- trening (cwiczysz walke z robotami imitujacymi Cepidow na wyspie);
- single (przemierzasz Nowy Jork i eskortujesz cywili do bezpiecznych stref, broniac ich przed atakami Cepidow);
- multi (druzynowa taktyczna rozgrywka - mozesz grac Zolnierzem lub Cepidem)
Poki co to nadal prototyp. Jutro bedzie dostepny pierwszy etap: trening.
#soulhunter <- tag do sledzenia postepow z prac
Trzy tryby:
- trening (cwiczysz walke z robotami imitujacymi Cepidow na wyspie);
- single (przemierzasz Nowy Jork i eskortujesz cywili do bezpiecznych stref, broniac ich przed atakami Cepidow);
- multi (druzynowa taktyczna rozgrywka - mozesz grac Zolnierzem lub Cepidem)
Poki co to nadal prototyp. Jutro bedzie dostepny pierwszy etap: trening.
#soulhunter <- tag do sledzenia postepow z prac
-dodano losowo generowaną ścieżkę z przeszkodami i stworzyłem pierwsze trzy prefaby dla niej
-dodano autodestrukcje dla zużytych prefabów
-dodano system spawnu animacji sprajtów za niebieską lampką
Feedback mile widziany.
Zastanawiam się też czy nie usunąć lampek wypełniających przeszkody, tyle czerwieni trochę yebie po oczach.
#gamedev #unity #unity3d
Nie wiem czy dobrze rozumiem, ale wiesz że Instantiate() i Destroy() są bardzo kosztowne pod wzgledem wydajnościowym. Używa się ich jak najmniej i tylko tam gdzie naprawdę trzeba. Bo widać nawet na filmie znaczne dropy fps.
W twojej grze najlepiej by było przesuwać obiekty które już wyleciały za ekran, na początek. Jeśli nie ma aktualnie żadnych obiektów które wyleciały za ekran, to dopiero wtedy dospawnować.