W ciągu roku mam zamiar być SPEKTAKULARNY w renderowaniu architektury i dużych przestrzeni zieleni.
Nad jakim oprogramowaniem spędzić przyszłe 30 godzin tygodniowo przez rok, żeby osiągnąć DOKŁADNIE taki poziom jak poniżej, i skąd wziąć tak fotorealistyczne obiekty 3d nie wydając fortuny? Jakiś sposób musi być, nie wierzę, że nie.
Taki rzut z góry jak ten ostatni w kolejności to Photoshop, czy jest jakieś inne mądre oprogramowanie,
@ultrawazne: Przykłady, które pokazałeś (przynajmniej 3 pierwsze) to głownie grafika 2d na podstawie prostych brył 3d. Takie podstawowe 3d zrobisz w każdym programie. A resztę robisz w Photoshopie lub innym edytorze grafiki rastrowej. Nie twierdze, że tak jest łatwiej, tylko tak to wygląda. Przy ostatnim przykładzie pomocny może być ilustrator, albo inny program do grafiki wektorowej, lub dedykowany program do projektowania.
Otóż wymyśliłem sobie, uwierzcie lub nie, że założę internetowy sklep. Z bzdurami, pociągnie albo nie, ale to nie jest nawet ważne.
Pytanie moje jest:
1. Jaki jest aktualnie najlepszy system sklepu internetowego jaki mógłbym kupić i sobie skonfigurować? W kategorii cena/jakość. Niech pozwoli mi uzyskać chociaż 60% tego co jest np. tu http://shop.mango.com/PL/mezczyzna (wielki baner na głównej, logiczne skalowanie okna, sensowne kategorie, wyraźne
1. Wyraźne ceny, dopasowywanie się do rozdzielczości, kategorie to nie wiele ma wspólnego ze sklepem jako silnikiem. Tutaj liczy się utalentowany grafik + programista(frontendowiec) i jest kwestia tego czy szukasz autorskiego rozwiązania czy wolisz kupić już gotowe rozwiązanie i przetestowane. Są różne firmy które zajmują się masową produkcją szablonów pod sklepy. Na stronie http://themeforest.net (zakładka eCommerce) masz tysiące gotowych projektów na różne silniki. Koszt to ~50 do 100 dolarów, tylko