Dzień dobry,
z zainteresowaniem śledzimy dyskusję na temat wysyłki kwiatów, naszej firmy i zakupów przez Internet jako takich.
Dziękujemy wszystkim za feedback. Zarówno za ten pozytywny (cieszymy się, że efekt naszej pracy sprawia komuś radość) jak i krytykę (jest nieocenionym źródłem wiedzy na temat jakości naszych usług).
Jak każda firma działająca na dużą skalę mierzymy się z wyzwaniami.
Jak zauważyli @rubytree czy @musicisgood jednym z takich wyzwań jest jakość usług świadczonych przez
z zainteresowaniem śledzimy dyskusję na temat wysyłki kwiatów, naszej firmy i zakupów przez Internet jako takich.
Dziękujemy wszystkim za feedback. Zarówno za ten pozytywny (cieszymy się, że efekt naszej pracy sprawia komuś radość) jak i krytykę (jest nieocenionym źródłem wiedzy na temat jakości naszych usług).
Jak każda firma działająca na dużą skalę mierzymy się z wyzwaniami.
Jak zauważyli @rubytree czy @musicisgood jednym z takich wyzwań jest jakość usług świadczonych przez
Dzień Matki jest świętem, w którym obsługujemy wyjątkowo dużą liczbę zamówień. W związku z ich liczbą zdarzają się niekiedy pomyłki, sytuacje sporne, opóźnienia.
Robimy wszystko, aby 100% naszych klientów było zadowolonych. Zwiększyliśmy zasoby adekwatnie do liczby zamówień i z powodzeniem dostarczyliśmy kwiaty na terenie całej Polski, pracując przez 7 dni w tygodniu, włącznie z weekendem, współpracując z ponad tysiącem kurierów i pokonując wiele przeszkód logistycznych.
Mimo niedzieli, zdecydowana większość przesyłek