W znanej sieciówce więcej płacisz, mniej masz na rachunku.
Witam W związku z sytuacją, jaka miała miejsce dzisiaj w Gdańsku Wrzeszczu w Galerii Handlowej Manhattan w sieci Subway, czuję się zobowiązany ostrzec i spytać Wykopowiczów czy mieli do czynienia z podobnymi praktykami w tej sieci? Dzisiaj (23.09.2019) o godz. 13.55 dokonałem zakupu kanapki w...
z- 263
- #
- #
- #
- #
- #
- #
Jeśli masz wątpliwości co do mojej prawdomówności, przedstaw swoje podejrzenia a chętnie się odniosę. W innym przypadku nie wiem co pisać - wszystko, co
Co do poradności to dziękuję za uwagę - jednak nie chodzi o aferę tylko ustalenie czy to powszechna praktyka czy przypadek.
ad 1 Nie wiem - staram się za pomącą tego portalu to ustalić.
ad 2 Myślę że minimum 10% ludzkości.
Chętnie dodałbym edit do głównego posta bo widzę że pojawiło się kilka wątpliwości..
edit: W związku z częstymi zapytaniami informuję, iż "Nie widziałem momentu, kiedy kasjer nabijał kwotę na kasę fiskalną" oraz nie widziałem samego wydruku pomimo faktu, iż kasa była obok.
Paragon, który otrzymałem był pogięty (używany).
Transakcję bezgotówkową nabijał na pad ten sam kasjer, który wydał mi niewłaściwy paragon.
Pomimo zgłoszenia nieprawidłowości nie otrzymałem paragonu za swoją transakcję. Nie
Paragon, który otrzymałem był pogięty (używany).
Transakcję bezgotówkową nabijał na pad ten sam kasjer, który wydał mi niewłaściwy paragon.
Pomimo zgłoszenia nieprawidłowości nie otrzymałem paragonu za swoją transakcję. Nie wydał go kasjer oraz manager.
Paragon, który otrzymałem był pogięty (używany).
Transakcję bezgotówkową nabijał na pad ten sam kasjer, który wydał mi niewłaściwy paragon.
Pomimo zgłoszenia nieprawidłowości nie otrzymałem paragonu za swoją transakcję. Nie wydał go kasjer oraz manager.
Paragon, który otrzymałem był pogięty (używany).
Transakcję bezgotówkową nabijał na pad ten sam kasjer, który wydał mi niewłaściwy paragon.
Pomimo zgłoszenia nieprawidłowości nie otrzymałem paragonu za swoją transakcję. Nie wydał go kasjer oraz manager.
Paragon, który otrzymałem był pogięty (używany).
Transakcję bezgotówkową nabijał na pad ten sam kasjer, który wydał mi niewłaściwy paragon.
Pomimo zgłoszenia nieprawidłowości nie otrzymałem paragonu za swoją transakcję. Nie wydał go kasjer oraz manager.
Paragon, który otrzymałem był pogięty (używany).
Transakcję bezgotówkową nabijał na pad ten sam kasjer, który wydał mi niewłaściwy paragon.
Pomimo zgłoszenia nieprawidłowości nie otrzymałem paragonu za swoją transakcję. Nie wydał go kasjer oraz manager.
Paragon, który otrzymałem był pogięty (używany).
Transakcję bezgotówkową nabijał na pad ten sam kasjer, który wydał mi niewłaściwy paragon.
Pomimo zgłoszenia nieprawidłowości nie otrzymałem paragonu za swoją transakcję. Nie wydał go kasjer oraz manager.
Paragon, który otrzymałem był pogięty (używany).
Transakcję bezgotówkową nabijał na pad ten sam kasjer, który wydał mi niewłaściwy paragon.
Pomimo zgłoszenia nieprawidłowości nie otrzymałem paragonu za swoją transakcję. Nie wydał go kasjer oraz manager.
Paragon, który otrzymałem był pogięty (używany).
Transakcję bezgotówkową nabijał na pad ten sam kasjer, który wydał mi niewłaściwy paragon.
Pomimo zgłoszenia nieprawidłowości nie otrzymałem paragonu za swoją transakcję. Nie wydał go kasjer oraz manager.