- LowcaZMroku
- vanitydomain
- henius
- Widok
- tomek-p
- +15 innych
- PendzoncySzczypiorek
- konto usunięte
- Intelekt
- Fingolfin
- zolwixx
- +404 innych
- 432
bierzcie i twórzcie z tego wszyscy, to jest bowiem polak mój, który dla was został stworzony
#polak #nosaczsundajski #januszebiznesu
#polak #nosaczsundajski #januszebiznesu
- konto usunięte
- fegwegw
- foxbond
- niggerinthebox
- konto usunięte
- +427 innych
- 85
- meh0wski
- PodwozieByloZle
- konto usunięte
- GlenPL
- Baleburg
- +80 innych
- 518
- ziomeczek_ziomkowsky
- skull_pain
- Antonyo77
- sorhu
- konto usunięte
- +513 innych
- 115
- BenzoesanSodu
- cargt3
- Behemoth-
- vateras131
- Kolikowski54
- +110 innych
- 775
- konto usunięte
- jabukasiga
- CensoreD
- kaczor
- littleblizz
- +770 innych
- 51
- panikawow
- dissident
- konto usunięte
- stepnow
- mroznykasztan
- +46 innych
@StaraSzopa: albo ze studentami :P
- 3
#gamedev
Głowię się nad pewną rzeczą. Chcę zrobić inventory do gry. Rozumiem i wiem jak zrobić takie całkiem proste, gdzie Inventory składa się z obiektów typu ContainerSlot, który ma dwa pola:
- itemID - przechowuje informację jaki przedmiot znajduje się w slocie, to może być int lub string
- count - liczba wyrażająca ilość danego itema w danym slocie
Udało mi się sklecić takie oparte na powyższym schemacie i wygląda to jak
Głowię się nad pewną rzeczą. Chcę zrobić inventory do gry. Rozumiem i wiem jak zrobić takie całkiem proste, gdzie Inventory składa się z obiektów typu ContainerSlot, który ma dwa pola:
- itemID - przechowuje informację jaki przedmiot znajduje się w slocie, to może być int lub string
- count - liczba wyrażająca ilość danego itema w danym slocie
Udało mi się sklecić takie oparte na powyższym schemacie i wygląda to jak
@Xagog: Składuj itemy jako osobne obiekty. Nie przejmował bym się zbytnio, że będziesz musiał je potem przejrzeć w pętli, takie operacje nie powinny mieć dużego wpływu na wydajność. Dodatkowo itemy typu Sausage mogły by wtedy dziedziczyć z klasy bazowej przedmiotu jako np. PerishableItem z polami określającymi czas przydatności. Nie ma co utrudniać sobie życia. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
- Xagog
- SirSajko
- konto usunięte
- konto usunięte
- Czarcz
- +2 innych
tworzę grę w wolnym czasie, dajcie jakąś podpowiedź co tam ma być
minimalistyczna stara wersja: http://195.181.218.114
nowa wersja ma w planach:
- użytkowników (rejestracja, logowanie - takie szybkie bez potwierdzania maila)
- tryb "practice" w którym można wybrać mapę i konfiguracje rakiety i sobie na luzie latać
- turnieje, czyli mapa z odpowiednią konfiguracją i jest ranking najszybszych użytkowników (może jakieś punkty do globalnego rankingu użytkownika)
- system replayów (odtworzenie konkretnego przejazdu,
minimalistyczna stara wersja: http://195.181.218.114
nowa wersja ma w planach:
- użytkowników (rejestracja, logowanie - takie szybkie bez potwierdzania maila)
- tryb "practice" w którym można wybrać mapę i konfiguracje rakiety i sobie na luzie latać
- turnieje, czyli mapa z odpowiednią konfiguracją i jest ranking najszybszych użytkowników (może jakieś punkty do globalnego rankingu użytkownika)
- system replayów (odtworzenie konkretnego przejazdu,
- Am4zing
- LeD7
- pszemczyslaw
- konto usunięte
- murarz208
- +4 innych
@AwizisieAkat: jak rozpoznajesz cheaterów? ( ͡° ͜ʖ ͡°) analizujesz w backendzie tę tablicę z zapisanymi ruchami?
@AwizisieAkat: szacun za ten pomysł, naprawdę ciężko oszukać wynik :)
- 25
zrobiłem hipoly bucików, gumy nie ruszałem, zrobię w teksturkach
#zbrush #3d #grafika #grafika3d #grafikakomputerowa #tworczoscwlasna
#zbrush #3d #grafika #grafika3d #grafikakomputerowa #tworczoscwlasna
- joolekk
- einz
- rozgarglony
- Pepeb
- naczelnysmieszek
- +20 innych
@Trek762: to zależy od workflow, jak mu łatwiej zrobić taki detal na rzeźbie, to później nie musi sie bawić w jakiś substance painter :)
@chrominancja: pisałem o workflow, uwierz że można zrobić porządny model wyciągając wszystkie mapy z samej rzeźby
@chrominancja: niestety muszę to napisać po raz trzeci: to zależy od workflow xD obsługa dodatkowego narzędzia np. w postaci wspomnianego Substance Paintera to też narzut pracy i czasu. Zależy kto co umie i jaką metodykę wyznaje ¯\_(ツ)_/¯
@chrominancja: detale nie są stratne, nie mogę się z tym zgodzić, im więcej wyciągniesz z modelu tym lepiej pod względem jakości i czasu ʕ•ᴥ•ʔ
@chrominancja: na samej teksturze też wszystkiego nie wyczarujesz, przy istotnej zmianie geometrii w końcu wrócisz do modelu :P
Krzysiek
- Piwny degustator-amator, trójwymiarowy grafik, wielbiciel sushi i cannelloni ( ͡° ͜ʖ ͡°).
- Warszawa
#font #chwalesie