Jak Dyrektor Generalny do klienta pisał...
Oto e-mail jaki napisał do mnie, szaraczka, Dyrektor Generalny Eventim Sp. z o.o. zbulwersowany moim e-mailem... Proszę może nie o wykop ale o ocenę czy ja nie jestem przewrażliwiony aby...
maky z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 120
Komentarze (120)
najlepsze
-Nie ma Boga - jest motór...
lubu dubu lubu dubu niech nam zyje, prezes naszego klubu, niech zyje nam!
to spiewalem ja highlander
Poważnie, to tak to jest z ludźmi czasem, że wstaną lewa nogą, może z żonką w nocy "cuś nie tego" i potem szukają okazji, żeby na Ciebie przelać trochę swojego żalu. Myślę, że gość szybciej napisał, niż pomyślał, bo "niejasność" tej sytuacji aż bije w oczy. Nie przejmuj się - świat jest pełen dobrych ludzi pomimo takich "kwiatków"
Nie ma to jak zwalić wszystko na żonkę. że niby ona chciała itd.
Obciach na całego.
A miało być tak pięknie... :/
prawdopodobnie nie powinnismy prosic klienta o zadne dane bo byc moze na samym koncu procesu transakcyjnego wybierza forme osobistego odbioru?
Dlatego właśnie w tak wielu sklepach sposób dostawy jest wybierany jako pierwszy. Równie dobrze mogli wymagać podania CVV2 naszej karty lub mogli otworzyć już w nowym oknie transakcję mTransferową z wypełnionymi wszystkimi danymi "na wszelki wypadek", a później powiedzieć, że i tak