Wpis z mikrobloga

Czołem Mireczki.

Od jakiegoś czasu tworzę koncepcję swojej gry i powoli próbuję ją realizować. Ostatnio nie miałem wiele czasu, ale na szybkości zmajstrowałem boczne bordery do głównego ekranu gry z autoprzewijaniem. Powiedzcie mi, jakoś to wygląda czy nie?

Krótkie streszczenie:

- gra na Androida tworzona przy pomocy Corona SDK

- wektorowa grafika tworzona w Adobe Illustrator

- planowany gatunek: zręcznościówka bazująca na koncepcji froggera, jednak z elementami interakcji między postaciami

- planowana premiera: koniec tego roku jeśli czas pozwoli

Kolejne etapy do zrealizowania w najbliższym czasie:

- niwelacja błędów ze strzałami (czasami przesuwają się razem z ekranem)

- stopniowy, "inteligentny" spawn przeciwników aby stworzyć rosnący poziom trudności

Zapraszam także do śledzenia mojego tagu #gamedevpogodzinach ;)

#gamedev #androiddev #android #gry
Pobierz Grzmihui - Czołem Mireczki.

Od jakiegoś czasu tworzę koncepcję swojej gry i powoli p...
źródło: comment_WpKJJef97xG3qIn9p4CRSESYCL6RGSzc.gif
  • 5
@sortris: dam Ci znac jak juz bedzie cos grywalnego. Teraz tak sobie mysle ze chyba nie ma sensu robic czegos skomplikowanego tylko zostawic wynik w metrach i ewentualnie dodac kilka zyc podczas gry