Wpis z mikrobloga

Witam wszystkich. Postanowiłem wprowadzić w niektórych poziomach wyłączone światło. Myślę że to urozmaici nieco rozgrywkę jak i wygląd gry.

Przypominam również że tag #wexproductions aktualnie odchodzi i już nie będe go używać. Proszę was o nieobserwowanie tego tagu a dodanie do obserwowanych tag #wexgames bo tego będę teraz używać.

#gamedev #unity3d

--------------------------------------------------------------------------

Jeżeli jesteś zainteresowany rozwojem moich gier zapraszam do subskrypcji tagu #wexgames
Wextor - Witam wszystkich. Postanowiłem wprowadzić w niektórych poziomach wyłączone ś...

źródło: comment_9y1EpSRBYXXW3UBpu6ZiNRfzYyi2F7yl.jpg

Pobierz
  • 8
Fajnie fajnie, ale czemu zrobiłeś podłogę z setek "pudełek" zamiast jednego spójnego elementu? Przecie każde wymaga osobno trochę mocy obliczeniowej na symulowanie fizyki :P
@Wextor: Czy mi się wydaje, czy tworzysz każdy blok jako oddzielny gameobject? :D


edit: Jak nie usunąłem to mogę poszukać i dać mój kod na tworzenie i ładowanie chunków ( ͡º ͜ʖ͡º)
@Wextor: Faktycznie podłoga wygląda słabo, moim zdaniem najlepszym rozwiązaniem będzie tworzyć te poziomy proceduralnie (meshe tworzone podczas wykonywania w unity)
@Wextor: W takim wypadku niech wszystko będzie w jednym meshu, a kiedy bloki zaczną opadać - "odświeżysz" mesh zabierając w danym miejscu bloki, a stworzysz w tym miejscu oddzielne, spadające bloki jako gameobjecty. Przecież większość bloków, przez większość czasu jest statyczna ;)