Wpis z mikrobloga

Jutro idę z mojo #mame wybierać jej #laptop.

I już kuhwa wiem, że to będzie baaaaardzo długie i nerwowe popołudnie.

Chciałem sprawę załatwić przez allegro, ale nie - musi (jak to typowa kobieta) - pomacać i podotykać sprzęt no i ze sprzedawcą pogadać. Bo oczywiście sprzedawca w jakimś mediamarkcie będzie super kompetentny i będzie znał jej codzienne preferencje. Ona jest tak spanikowana, że boi się ze jej 500 GB i 4GB ram nie starczy na pisanie w Wordzie i przeglądanie Internetów.

#firstworldproblems
  • 25
@spokojny87: wyluzuj. Każdy się nada do takiej pracy, więc mama ma ten komfort, że może wziąć taki, który spodoba się wizualnie. Kup jej jakiś czerwony satynowy, albo biały. Niech ma.
@frytex2: Nie chcę nic poniżej Intel i3. Mam jakiś lęk, że może wolno chodzić. Poza tym raczej wszystkie konfiguracje się sprawdzą. Ale chciałem, żeby wzięła Della z racji na jakość i rodzaj gwarancji. No, ale zobaczymy.

@takasobie: Dziewczyno, nie znasz mnie a trollujesz mi tutaj. Widzę, że to Twoje jedyne zajęcie na wypoku. Jesteś strasznie sfrustrowana. Bardzo mi Ciebie żal. Mam nadzieję, że kiedyś zrozumiesz swój błąd.
@spokojny87: heh, nie wiedziałem, że jeszcze jest w sprzedaży i3. Fakt, gwarancja się liczy. Przygotuj się też na rozmowę o przedłużeniu "gwarancji", czyli tak naprawdę o ubezpieczeniu. Ja tam firm ubezpieczeniowych nie lubię, bo #oszukujo - ale może warto? Najpierw poczytaj, bo sprzedawca na pewno będzie kłamał w tym temacie :)
@frytex2: Znam trik z tymi ubezpieczeniami. To jest ściema, która wymaga tyle papierologii, że lepiej sobie darować. I nigdy nie działa to tak, że dają Ci nowy sprzęt nawet jak się z nim "pośliźniesz na lodzie i się roztrzaska" bo takie kity mi kiedyś wciskali.

@MoroFSKY: a co niby - HP? Sam mam Della i nie narzekam absolutnie.
@spokojny87: to już dell>hp. Lenovo są bardzo dobre (te powyżej 2000) tylko nowe modele ZAWSZE mają problem z zawiasami, niejednokrotnie pękały po trzech dniach używania. Nie wiem jak teraz ale Asus jeszcze niedawno miał bardzo dobry serwis oraz bardzo dobry sprzęt w przystępnej cenie czego nie mogę powiedzieć o dell. Cóż każdy może mieć odmienne zdanie bo np dostał asusa który rozsypał się po miesiącu a dostał jedyny dobry laptop z
Asus jeszcze niedawno miał bardzo dobry serwis oraz bardzo dobry sprzęt w przystępnej cenie czego nie mogę powiedzieć o dell


@MoroFSKY: Mam Della z trzyletnim serwisem 24h/D2D/NBD, więc nie wiem czy może być lepsza opcja.

Dużo zależy od (...) użytkowania.


@MoroFSKY: Na pewno.

bredzisz


@takasobie: Wskaż mi moje brednie.
@spokojny87: Gwarancja d2d fajna opcja gdybyś jej nie miał to zrozumiałbyś że dell nie jest taki kolorowy. Jeszcze ze dwa trzy lata temu na laptopy czekało się po miesiąc z serwisu a bywało że wracały w gorszym stanie niż wyjeżdżały. Nie mam zamiaru zmieniać twojego zdania bo sam dobrze wiesz co chcesz. Tak zapytam, jak teraz z tą awaryjnością u dell? często wysyłasz na gwarancję?