Wpis z mikrobloga

Tokyo Dawn Lab stawia kolejną poprzeczkę i wydaje następcę darmowego kompresora TDR Feedback Compressor II, tym razem pod inną nazwą - TDR Kotelnikov. Wtyczka dostępna w wersji płatnej jak i darmowej. Wersja freeware ma taką samą funkcjonalność jak poprzednik, z drobnymi nowościami (np. tryby stereo, mono, mid, side), za darmo dostajemy więc solidny upgrade i tak już perfekcyjnej wtyczki. Więcej nowości przynosi wersja płatna np. możliwość manipulowania zależnością pomiędzy częstotliwością a stopniem kompresji, coś dla totalnych wyjadaczy. ;)

Dla tych którzy jeszcze nie znają - kompresor jest krystalicznie czysty, zaprojektowany z myślą o kontekście muzycznym, "słucha" więc nie tylko wejścia ale i wyjścia (stąd Feedback w nazwie), łączy też obwiednię Peak z RMS znajdując w czasie rzeczywistym złoty środek parametru release. W efekcie więc ma bardzo naturalną akcję, świetnie sprawdza się na sumach i grupach ale zamiata tez jak trzeba na pojedynczych ścieżkach dzięki szybkiemu atakowi.

#produkcjamuzyki #tworzeniemuzyki #vst
Pobierz N.....E - Tokyo Dawn Lab stawia kolejną poprzeczkę i wydaje następcę darmowego kompre...
źródło: comment_yYpPmKtXbfW04ox8y1qeNSseW1Rywwis.jpg
  • 6
@pawel6x6: Ten tutaj ma dosyć specyficzne właściwości, ale nie znaczy to że jeden jest lepszy od drugiego, po prostu są inne ale oba neutralne. Różnica będzie wynikać ze sposobu w jaki tworzy się obwiednia, tutaj jest więcej parametrów niż w typowym kompresorze więc i kompresja będzie inaczej działać, zanikać, reagować itd. Potestuj, może akurat Ci się spodoba efekt.
@PanMieszko: Do wszystkiego, szczególnie na grupy. Są ludzie którzy mają hype na saturację i może przez to odnosisz takie wrażenie że używa się tylko takich, ale jest dokładnie na odwrót - to wtyczki kolorujące używa się w specyficznych momentach, wtedy kiedy ktoś uznaje że jest taka potrzeba, nie ładuje się ich na każda ścieżkę, w każdym EQ i każdym kompresorze bo potem zrobi się bałagan. Transparentna korekcja i kompresja bez przesteru