Wpis z mikrobloga

Bez spiny na początku i stereotypów bo jestem #zielony ...

Nie ma to jak jechać autobusem tak starym, że jeszcze nie zamontowano w nim automatów biletowych albo nie... bo nie (no nie wiem). Akurat jeździłem tym autobusem od 4 miesięcy ale zrezygnowałem z pracy. Teraz jeżdżę do pracy tym samym autobusem ale, kilka przystanków mniej. Dzisiaj (tj 4.12) wyszedłem niefortunnie zgodnie z czasem i nie zdążyłem kupić biletu. Może i bym zdążył ale nie chciałem ryzykować. Była 8:38 a autobus przyjechał o 8:40 zgodnie z rozkładem. Czasami przyjeżdża z 2-3 minuty wcześniej co jest bardzo niewygodne dla większości ludzi, którzy poruszają się środkami transportu publicznego. Dlatego nie chciałem zapierdzielać po bilet do kiosku oddalonego z 50 metrów od przystanku, który był na drugiej stronie jezdni.

No ale dobra wracając do całej historii.

W sumie to pojechałem na gapę i nie zapłaciłem za ten bilet bo miałem równe 1.40 zł (złoty czterdzieści) i 20 zł (dwadzieścia złotych) w formie banknotu. Jak dobrze każdy #krakauer wie, to u prowadzącego pojazd trzeba mieć wyliczoną kwotę by kupić bilet w razie awarii bądź braku automatu. (potwierdzenie?)

Sedno tego mbloga jest w tym, że lepiej zaopatrzyć się w bilet przed wybraniem się w podróż niż robiąc to na ostatnią chwile, gdy zachciewa Ci się srać przed wyjściem....

#zielonka #krakow #truestory

( ͡º ͜ʖ͡º)
  • 10
@messern: Musiałem zostawić na kolejne bilety 20 minutowe (dwudziestominutowe)... #wrong zrobił bym tak gdyby nie to, że dziś chciałem się napić z kolegą ;] Ale nie ma to jak dreszczyk jechać te 6-7 przystanków na gapę i patrzyć na kogoś, kto wydaje się być kanarem :D

@pilot1123: nieee.... no co Ty, panie. Akurat byłem pierwszy dzień w pracy na rozmowie związanej z organizacją pracy i tak dalej. We wtorek zaczynam
Sedno tego mbloga jest w tym, że lepiej zaopatrzyć się w bilet przed wybraniem się w podróż niż robiąc to na ostatnią chwile, gdy zachciewa Ci się srać przed wyjściem....