Wpis z mikrobloga

@Grzmihui: tego nienawidzę właśnie w silnikach do tworzenia gier. Podstawowe funkcje zawsze spoko, ale przychodzi moment, gdy chcesz dodać InAppy, albo reklamy, albo jakiś multiplayer i albo musisz to sobie sam dopisać, albo zapłacić.
Od siebie mogę powiedzieć, że jeśli będziesz wypuszczał grę tylko na Androida to mógłbyś się pokusić o samodzielne podpięcie się do Googlowego API płatności. Jest naprawdę przyjemne.
  • Odpowiedz
@PostojePoczekam: Nie zrozumiałeś mnie, albo ja się źle wyraziłem. Obecnie mam podobną sytuację w Cocos2dx. Potrzebuję prostej funkcji pobrania obrazka z internetu, a twórcy silnika mówią mi "masz to w innej wersji [inny język programowania] i jak chcesz to mieć u siebie [inny język] to dopisz sobie sam". Obie wersje C++ i JS są oczywiście przez nich wspierane, ale trochę wypieli się do mnie tyłem.
U @Grzmihui sytuacja delikatnie inna, bo
  • Odpowiedz
@sortris: niestety obawiam się, że u mnie nie będzie możliwe napisanie tego na swój sposób, bo to .lua ale jeszcze na dobrą sprawę nie szukałem dokładnie. Z tego co pamiętam to głupie udostępnienie na twittera było mega skomplikowane bez odpowiedniego pluginu

Jeszcze te 700 zł przez rok może bym przełknął, tylko z tyłu głowy mam, że mógłbym je wydać np. na promocję
  • Odpowiedz