Wpis z mikrobloga

Taka sytuacja dla użytkowników livebox'a....
Były wichury? Wyłączyli Ci prąd? Włączają. Nie działa Livebox? Najprawdopodobniej spalony. Dzwonisz, już kolejna osoba na linii płatnej, bo na bezpłatnej wciąż melodyjka pieści Ci uszko, proponuje salon i niechętnie zgadza się na techników. Udaje się. Technik dzwoni akurat jak nie możesz odebrać, oddzwaniasz, pan automat mówi, że oddzwonią. Dostajesz smsa następnego dnia, że usterka naprawiona. Ale techników nie było. Dzwonisz. Pani mówi, że no już wykonane zgłoszenie, że linia działa. Mówisz, że to livebox. Pani: trzeba do salonu na wymianę. Jedziesz, w salonie właściciel osobiście z dowodem. Właściciel cieleśnie kilkaset km dalej. Proponują upoważnienie (notarialnie, dwa podpisy, mój i właściciela, oryginał, ale może też być (uwaga) od wójta!). Dzwonisz na infolinię. Nowy konsultant, opowieść od nowa. Przełączają Cię, znów opowiadasz. Znów przełączają. Opowiadasz. Pani przełącza. Czekasz, czekasz, czekasz, czekasz...... aż tu "Dzień dobry jeszcze raz!"- czyli powrót do ostatniego. Z ich strony wszystko zrobione, chce mi bardzo pomóc, ale techników nie wyślą, bo zastali "zamknięty lokal" (że co?!?!?! przecież byliśmy!), a dla mnie dwie propozycje: Właściciel pisze pismo, że uprawnia mnie do podpisania i gdzieś odgórnie muszą to zatwierdzić, albo szukać salonu gdzie nie trzeba właściciela. Pytasz czy może Ci wskazać najbliższy, no ale przecież oni nie wiedzą. W necie w telefonie z ręką najwyżej jak się da, bo ten wiatr chyba cały przesył w drugą stronę wywiewa, szukasz pomocy, wujek google pomaga. Zwycięstwo! Odpowiedź: Router tp-link td-w8951nd!! Podłączasz, konfigurujesz, śmigasz i korzystasz z internetu jak i TV orange. Gdyby tak pomyśleć x lat temu....
#livebox #orange #internet #opowiesciserwisowe
  • 7
@Nicy:

Ludzie pracujący na infolinii Orange to debile. Nie warto z nimi rozmawiać. Ja składałem reklamację online w piątek, w niedziele był u mnie technik, wymienił popsutego liveboxa od reki dostał tylko liveboxa i zasilacz.

Wcześniej dzwoniłem do nich na infolinie i pani mi powiedziała, że wymiana liveboxa tylko u nich w punkcie, najbliższy 90 km ode mnie, że akurat studiowałem w tym mieście poszedłem wymienić. Brakowało mi jednego kabelka i
@Nicy: też #!$%@? dzwoniłem i na bezpłatnej jedyne co to automat mi umawiał montera, a jak w końcu trafiłem po kilku przełączeniach to mi pani #!$%@? że to na pewno moja wina... na 2 dzień dzwoni monter mówie ze mnie nie ma w domu ale to na pewno u nich, to on sprawdzi, po paru godzinach dzwoni no u nich na centrali sie #!$%@?ło...
Były wichury? Wyłączyli Ci prąd? Włączają. Nie działa Livebox? Najprawdopodobniej spalony.

Zwycięstwo! Odpowiedź: Router tp-link td-w8951nd!!


@Nicy: Porażka a nie zwycięstwo. Z wujkiem Google to trzeba wiedzieć jak rozmawiać.

Nie było prądu. Włączają. Nie działa. Dzwonię do kumpla który miał kiedyś do sprzedania router czy ma jakiś wolny do pożyczenia lub na sprzedaż ale nie ma bo akurat jeden mu się spalił. Pytam kiedy. Gdy był prąd to działał jak włączyli