Wpis z mikrobloga

No i doszedłem do mojego ulubionego okresu w pisaniu gry, czyli: coś się wali, ale nikuj nie wiesz jak to ugryźć. Napisałem ponowne uruchamianie się gry, jednak jakieś elementy się stackują chociaż wszystko ładnie czyszczę i po kilku razach wysadza mi grę. Bezsilność, piękny stan trwający u mnie już dwa dni, a pewnie rozwiązanie okaże się banalnie proste i znów załamię sie po jego rozwiązaniu, że byłem taki głupi. Chyba jednak wolę tworzyć grafikę (chociaż tego nie potrafię) ( ͡º ͜ʖ͡º)

A weź obserwuj #gamedevpogodzinach , no weeeeź....

Dzisiaj reset bo #piateczek i jutro z czystym umysłem jadę z tym koksem.

#gamedev #androiddev #problemypierwszegoswiata
  • 7
@sortris: chodzi o to, że podczas restartu usuwam wszystkie elementy na ekranie, potem tworze wszystko na nowo a nadal są wycieki pamięci i to dosyć spore przez co po paru razach ostro laguje a nie powinno tak być, bo podobnie wszystko rozwiązywałem w innej grze i śmigało. Obstawiam, że to coś źle jest z "płytkami", ale na razie muszę odczekać chwilę i spojrzeć na to z boku