Wpis z mikrobloga

#pillarsofeternity #tormenttidesofnumenera #torment #crpg #gry #neverwinter

Niewiele erpegów budzi tak wielkie emocje jak nadchodzący duchowy następca Planescape: Torment. Umiejscowiony w Dziewiątym Świecie projekt Torment: Tides of Numenera wsparło finansowo ponad 80 tysięcy fanów. Wśród grupy projektantów, którzy podjęli się ambitnego zadania wskrzeszenia dziedzictwa Udręki jest George Ziets, znany m.in. z pracy nad Maską Zdrajcy. W obszernym wywiadzie George opowiedział Grimuarowi m.in. o swoich inspiracjach oraz o współtworzeniu Torment: Tides of Numenera, Pillars of Eternity i Maski Zdrajcy. Podzielił się z nami również zdaniem na różne tematy związane z tworzeniem fabuły w grach.

Zapraszamy do lektury :)
http://grimuar.pl/wywiad/george-ziets
Darnath - #pillarsofeternity #tormenttidesofnumenera #torment #crpg #gry #neverwinter...

źródło: comment_0QqxRDzeBUkMmn3fz5nkqJlWdmE6v1Sv.jpg

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
@Kazak77: Prace nad Tormentem idą póki co bez opóźnień, więc koniec 2015 jest bardzo realny. InXile ma już doświadczenie z Unity, technologię od Obsidian, a sama gra nie jest bardzo skomplikowana pod względem mechaniki.

Plus, inXile już planuje trzeci kickstarter (The Bard's Tale), a nie ruszy go bez przedstawienia postępów prac nad Tormentem... :)
  • Odpowiedz
@nevarion: Wg mnie to lepiej, przynajmniej będzie coś zupełnie nowego, a nie odgrzewany kotlet. Takie PoE za bardzo trąci Baldurem jak na mój gust.

Ja najbardziej czekam na Age of Decadence, potem na Tormenta, potem Underrail, potem BloodLust Shadowhunter, a potem na Bard's Tale.
  • Odpowiedz