Niewiele erpegów budzi tak wielkie emocje jak nadchodzący duchowy następca Planescape: Torment. Umiejscowiony w Dziewiątym Świecie projekt Torment: Tides of Numenera wsparło finansowo ponad 80 tysięcy fanów. Wśród grupy projektantów, którzy podjęli się ambitnego zadania wskrzeszenia dziedzictwa Udręki jest George Ziets, znany m.in. z pracy nad Maską Zdrajcy. W obszernym wywiadzie George opowiedział Grimuarowi m.in. o swoich inspiracjach oraz o współtworzeniu Torment: Tides of Numenera, Pillars of Eternity i Maski Zdrajcy. Podzielił się z nami również zdaniem na różne tematy związane z tworzeniem fabuły w grach.
@Kazak77: Prace nad Tormentem idą póki co bez opóźnień, więc koniec 2015 jest bardzo realny. InXile ma już doświadczenie z Unity, technologię od Obsidian, a sama gra nie jest bardzo skomplikowana pod względem mechaniki.
Plus, inXile już planuje trzeci kickstarter (The Bard's Tale), a nie ruszy go bez przedstawienia postępów prac nad Tormentem... :)
Cały wykop #!$%@?... Wyborcy Tuska z wykopu, uśmiechnięci, tolerancyjni fajnopolacy, ryją bekę z zamachu na premiera obcego kraju bo jest prawicowcem xD
Niewiele erpegów budzi tak wielkie emocje jak nadchodzący duchowy następca Planescape: Torment. Umiejscowiony w Dziewiątym Świecie projekt Torment: Tides of Numenera wsparło finansowo ponad 80 tysięcy fanów. Wśród grupy projektantów, którzy podjęli się ambitnego zadania wskrzeszenia dziedzictwa Udręki jest George Ziets, znany m.in. z pracy nad Maską Zdrajcy. W obszernym wywiadzie George opowiedział Grimuarowi m.in. o swoich inspiracjach oraz o współtworzeniu Torment: Tides of Numenera, Pillars of Eternity i Maski Zdrajcy. Podzielił się z nami również zdaniem na różne tematy związane z tworzeniem fabuły w grach.
Zapraszamy do lektury :)
http://grimuar.pl/wywiad/george-ziets
Póki co zostaje zgłębiać świat Pillars of Eternity.
Plus, inXile już planuje trzeci kickstarter (The Bard's Tale), a nie ruszy go bez przedstawienia postępów prac nad Tormentem... :)
@Kazak77: To samo u mnie :)
Ja najbardziej czekam na Age of Decadence, potem na Tormenta, potem Underrail, potem BloodLust Shadowhunter, a potem na Bard's Tale.