Wpis z mikrobloga

@SmoczeKrocze: samochod ma sluzyc do przemieszczania sie bezproblemowego. Tutaj sa problemy bo to dosc srednio udany model po za tym po cholere ci 258 koni? Zeby tylko miec? Oszczedzaj kase na powazniejsze rzeczy a nie durny samochod.
@delbana: właśnie z tego co słyszę to jest to bardzo udany model, w szególności z silnikiem 3.0 w benzynie jak i w dieslu. Problemy zaczynają się w wersjach od 2007 roku. Moc silnika będzie przydatna podczas podróżowania z UK do PL.
@SmoczeKrocze: Fajne jak widzę w nim kogoś kogo faktycznie stać na taka furę, jej utrzymanie i nie wydał na to całej kasy, a inne mam odczucia jak widzę ze wozi się tym jakiś tłumok co sam nic nie potrafi a dostał auto od starego na urodziny, abo jak wiem że ktoś się zapożyczył na lata żeby sie tylko po lansować, tego się nie da ukryć bo to widać po ludziach. To
@SmoczeKrocze: ile razy bedzie do Polski jechal...i po cholere?Zeby sie na wsi pokazac? Nie lepiej wypozyczyc na miejscu? 3 litry to zbyteczna pojemnosc. I nie pisalem o sliniku ale po problemach z elektronika. Udane to sa tylko japonskie samochody a reszta to przypadek
@SmoczeKrocze: Mój brat posiada E61, czyli ten model w kombi (Touring) dokładnie z tym samym silnikiem, z tym że z napędem xDrive. Samochody typowo robione pod kierowcę - pasażerowie schodzą tu na drugi plan i mają raczej mało miejsca jak na taki spory wóz. Jeśli nie wozisz pasażerów, albo ci pasażerowie mają "metr pindziesiąt w kapeluszu" to bardzo wygodny środek transportu, bardzo dynamiczny i ze świetnym prowadzeniem. Tylko trzeba zadać sobie
@SmoczeKrocze: jak masz 22lata to moim zdaniem nie będziesz poważnie w tym aucie wglądał.. Sorry ale taka prawda.
na dodatek kiedyś interesowałem się ile serwis tego kosztuje i to jest istna katastrofa. Lepiej sobie pomysl nad zakupem domu mieszkania albo jak ta kasę inaczej zainwestować, no chyba że już to wszystko masz.
@rebul4: Wiesz, nie kupuje sobie samochodu żeby dobrze w nim wyglądać ;) To jest dla mnie najmniej istotna sprawa. Co do odkladania na dom - na to jeszcze przyjdzie czas. Jak narazie nie wiem czy w ogóle gdziekolwiek chce się na stałe zakorzenić. A, że motoryzacja i samochody jakoś od dziecka były moim zainteresowaniem tak więc na tym oszczędzać nie zamierzam.
@rebul4: wychodzę z założenia, że jak ktoś ma mordę nie w tamburyn to musi to jakoś nadrobić ;p w tym wypadku dla mnie ratunkiem może być ciekawie wyglądający pojazd. Dzięki za opinię ale nie obraź się, nie będę jej szczególnie brał pod uwagę podczas zakupu ;p
Wiesz, nie kupuje sobie samochodu żeby dobrze w nim wyglądać ;) To jest dla mnie najmniej istotna sprawa.


a za chwile

wychodzę z założenia, że jak ktoś ma mordę nie w tamburyn to musi to jakoś nadrobić ;p w tym wypadku dla mnie ratunkiem może być ciekawie wyglądający pojazd.


@SmoczeKrocze: pogubiłeś się w zeznaniach i wyszło szydło z worka xD jak Ci sie podoba to kupuj najwyżej potem będziesz się modlił
@eXcore: W UK utrzymanie auta o pojemności powyzej 2000 cm ³ jest bardzo drogie ze względu na opłaty i ubezpieczenie. W komisach stosunkowo młode używane wielkie bangery są tańsze niż małe autka o podobnym przebiegu.
@chripal: na twoim miejscu zmieniłbym mechanika

@rebul4: opisz jak wygląda osoba, którą stać na auto warte te 35k xD

@barley90: E39 ma akceptowalne ceny części w stosunku do E60?

Komplet wachaczy LEMFORDER (przód) E39: 1 399 zł E60: 1 439 zł
Tarcze i klocki TEXTAR (przód) E39: 495 zł E60: 560 zł
Sprzęgło SACHS E39: 716 zł E60: 737 zł
Przepływomierz BOSCH E39: 580 zł E60: 619 zł

Zawsze
@SmoczeKrocze: Skisłem od komentarzy :D Po co Ci taki samochód, po co tyle koni, a czy na pewno potrzebujesz :D Ja #!$%@?ę! Po co? Bo tak! Skoro Ci się podoba, to kupuj, to ma być samochód dla Ciebie. Stać Cię, możesz, więc nie ma problemu.

Osobiście, jako fan marki, bardzo nie lubię tego modelu. Jak na BMW jest moim zdaniem bardzo średnio udany, tzn. bardziej awaryjny i problemowy od poprzednika (E39),
@fajny_nick: a bo ja wiem.. jak typowy pracownik produkcji co #!$%@? non stop po 12h. Głównie to tak mi się kojarzy bo na pewnym zakładzie na którym pracowałem kiedyś za granico stały tylko tego typu auta, no ale to było kilka lat temu, teraz tam pewnie zwykły operator wózka będzie jeździł porsche

@fajny_nick: Masz rację, faktycznie ceny wydają się zbliżone teraz, ja żyje chyba jeszcze czasami gdy kupowałem swoje E39 kilka lat temu, a E60 było młodym autem i nie miało takiego zaplecza zamienników :D

Generalnie co do cen części, ja w swojej E39 nie montuję Lemfoderów a części nawet o połowę tańsze i auto jeździ bezawaryjnie.

Taki mały przykład - w zeszłym roku przyszło mi wymieniać amortyzatory. Stojąc przed wyborem kupiłem amory