Wpis z mikrobloga

Mirki @czesiu1234 intensywnie pracuje nad nowymi grafikami i dopracowuje kolorki całości. Co myślicie? Jest lepiej (poprzednie wersje są pod #lukzdev)? Jakieś sugestie?

Nie sugerujcie się rozstawieniem elementów na mapie ponieważ wszystko zostało ułożone w Photoshopie, aby zobaczyć jak całość wygląda.

Zastanawiamy się też nad oświetleniem w grze więc byłbym wdzięczny za wszelkie linki do artykułów / tutoriali lub przykładów oświetlenia w grach 2D.

#gamedev #grafika

--------
Robimy grę gatunku Top Down Shooter / Rogue lite. Śledź postępy pod tagiem #lukzdev! Pierwszy wpis znajduje się tutaj.
jasiek13 - Mirki @czesiu1234 intensywnie pracuje nad nowymi grafikami i dopracowuje k...

źródło: comment_oqTtG2SoV8Uqi1JjLkcgbmbwaHhuIpBc.jpg

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
@jasiek13: odczuwam to samo co @chak, chociaż to może być jedynie kwestia oddalonego widoku. Wydaje mi się, że albo podłoga nie powinna być aż tak zróżnicowana, albo cienie powinny być mocniejsze (dłuższe?). Ogólnie to chyba jedyna ładnie wyglądająca gra jaką widziałem pod tym tagiem ostatnio.
  • Odpowiedz
@jasiek13: Troszkę rzeczywiście się zlewa ale wstrzymałbym się dopóki nie zobaczę tego w ruchu. Nie rezygnowałbym też z tej kolorystyki, poprzednia zbyt przypominała nuclear throne - ta ma swój klimat.
  • Odpowiedz
@jasiek13: Podoba mi się, chociaż z tym tłem to trochę racja. Myślę jednak, że jak każdy element będzie miał parę spritów, to będzie łatwiej to odróżnić i nie będzie to minusem. Gratz!
  • Odpowiedz