Wpis z mikrobloga

@89neo: Niestety nic nie słyszałem i nie mogę nic na ten temat powiedzieć. Gdyby coś takiego urochomili to byłoby info na stronce, jak na razie brak jakichkolwiek informacji na ten temat.
  • Odpowiedz
@89neo: Na stronie mają napisale że wystawiają fakturę i na jej podstawie jest gwarancja, nie wydaje mi się żeby odjebywali takie rzeczy na początku oficjalnego magazynu w europie. No chyba nie ma pewniejszego źródła niż to. Możesz napisać tam do supportu czy dostaniesz oryginalnie zapakowany, zaplombowany produkt. Może też być tak że chińczyki na europejski rynek otwieraja telefony i wgrywają np sklep googla albo jakieś inne aplikacje żeby nie było po
  • Odpowiedz
@89neo: @wolfek: Gwarancje w Polsce to masz na telefon. I to też nie pewną bo jak da radę to zrobi. Zamówiłem Pistonsy v2 z XFS. Dokumentów żadnych nie było. Słuchawki wyglądają legitnie. Jeszcze nie otwierałem plastikowego pudełeczka, bo nie mam kiedy ;)
  • Odpowiedz
@sakson: Nawet faktury nie było? Jak tak to kupa motnzo. Co do gwarancji to jest coś takiego "Xiaomiforsale.com do not suggest buyer to send back the product for repairing if the product is valued under US$100, on the contrary, xiaomiforsale.com will offer the special coupon free of charge to the buyer." W sumie nie wiadomo jak to z tymi chińczykami jest, może w ciagu roku sie coś naprawdę konkretnego wynicuje (
  • Odpowiedz
@wolfek: W przesyłce było tylko to co zamawiałem. Żadnych dokumentów typu faktura czy gwarancja. Nawet chyba kartonik od słuchawek był otwarty, ale to tylko słuchawki. Niech sobie zrywają te zdrapki z pudełek telefonów i innych akcesoriów. Ludzie piszą, że mają oryginalne rzeczy to kupiłem z XFS a nie od myfrienda. Jak mówiłem to tylko słuchawki.
  • Odpowiedz