Łatka 1.04 (PC) jest już dostępna do pobrania! Lista zmian znajduje się poniżej: - Wprowadzono możliwość dowolnego przypisywania klawiszy do funkcji. - Naprawiono rzadko występujący problem zapętlających się opcji dialogowych. - Wojownicy Dzikiego Gonu pod wpływem znaku Aksji będą zachowywać się już poprawnie. - Wyeliminowano błąd powodujący spontaniczne podpalanie się chmur gazowych. - Rozdzielczość 1280 x 720 poprawnie wyświetla się teraz w opcjach. - Poprawiono zachowanie się łódki podczas przerywników filmowych. - Ulepszono jakość renderowania dla ustawień wysokich / ultra. - Zwiększono wydajność technologii NVIDIA Hairworks. - Dodano kilka kart do gry w Gwinta w Prologu. - Naprawiono błąd uniemożliwiający import stanów gry z Wiedźmina 2 przez użytkowników ze znakami diakrytycznymi w nazwie. -Poprawiono ogólną stabilność i wydajność gry. - Wprowadzono poprawki związane z minimalizowaniem okna z grą przez użycie alt + tab. - Zaktualizowano ikonę gry. - Powiększono rozmiar okna z łupem. - Poprawiono usterkę powodującą wyświetlanie się okna z porównywaniem przedmiotów poza granicami interfejsu. - Ulepszanie przedmiotów należących do zestawów nie prowadzi już do zaniku miejsc na runy. - Wprowadzono drobne poprawki do interfejsu gry w Gwinta. - Uzupełniono kilka brakujących tłumaczeń w różnych wersjach językowych gry.
@Wiedmolol: Ja właśnie w pierwszej kolejności myślałem, że chodzi o tę kobietę pracującą w karczmie w głównej wiosce w Białym Sadzie. Z tego, co gdzieś czytałem, ona miała na sprzedaż jakieś karty, ale po tym, jak spełni swoją rolę w fabule, nie ma jej więcej w karczmie. Mieli ją przywrócić, ale sprawdziłem na 1.04 i dalej jej nie ma.
@Wiedmolol: Ahh, czyli to jest właśnie rozwiązanie tego problemu. Czyli zakładam, że ona teraz rozdaje karty w trakcie popychania fabuły, a dla tych, którzy już są za tym etapem, wrzucili karty do ekwipunku kupca.
Myślałem początkowo, że karty u niego to jeszcze inna pula a nie te od kobiety z karczmy.
- Wprowadzono możliwość dowolnego przypisywania klawiszy do funkcji.
- Naprawiono rzadko występujący problem zapętlających się opcji dialogowych.
- Wojownicy Dzikiego Gonu pod wpływem znaku Aksji będą zachowywać się już poprawnie.
- Wyeliminowano błąd powodujący spontaniczne podpalanie się chmur gazowych.
- Rozdzielczość 1280 x 720 poprawnie wyświetla się teraz w opcjach.
- Poprawiono zachowanie się łódki podczas przerywników filmowych.
- Ulepszono jakość renderowania dla ustawień wysokich / ultra.
- Zwiększono wydajność technologii NVIDIA Hairworks.
- Dodano kilka kart do gry w Gwinta w Prologu.
- Naprawiono błąd uniemożliwiający import stanów gry z Wiedźmina 2 przez użytkowników ze znakami diakrytycznymi w nazwie.
-Poprawiono ogólną stabilność i wydajność gry.
- Wprowadzono poprawki związane z minimalizowaniem okna z grą przez użycie alt + tab.
- Zaktualizowano ikonę gry.
- Powiększono rozmiar okna z łupem.
- Poprawiono usterkę powodującą wyświetlanie się okna z porównywaniem przedmiotów poza granicami interfejsu.
- Ulepszanie przedmiotów należących do zestawów nie prowadzi już do zaniku miejsc na runy.
- Wprowadzono drobne poprawki do interfejsu gry w Gwinta.
- Uzupełniono kilka brakujących tłumaczeń w różnych wersjach językowych gry.
#wiedzmin3
@Ddawid6: I co? Pewnie jak ktoś już dawno prolog przeszedł to może tym kartom powiedzieć "żegnaj"?
A co do
w angielskiej wersji jest
Myślałem początkowo, że karty u niego to jeszcze inna pula a nie te od kobiety z karczmy.