Wpis z mikrobloga

Postać wykonana w czystym CSS prawie gotowa. Dorobię jeszcze przyciski akcji: "lewa noga do przodu", "skrzydła w górę", itd. Dopiero na samym końcu dojdzie javascript (bez bibliotek), który zapanuje nad przyciskami i je ukryje, by kura ożyła. Całość wraz z teksturami gif zajmuje jedynie 0,01MB

poprzedni wpis
#css #webdev #html #css3 #programujzkardawem #chwalesie #minecraft
k.....w - Postać wykonana w czystym CSS prawie gotowa. Dorobię jeszcze przyciski akcj...

źródło: comment_RTwwcaruU9jxsKGZfKpL6qtYwxWGgwMV.jpg

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
@rbielawski: #wings_up:checked ~ #ground > #trunk > ...{ ... }
Właśnie tak będzie działać.
Javascript jedynie będzie zmieniał automatycznie wartości checkboxów. A z animation w CSS zrezygnuję, bo animation i transition się nie lubią.
  • Odpowiedz
@kardaw: fakt, nie lubia sie - jak chcesz uzywac jednego i drugiego naraz, to najlepiej chyba robic jakies wrappery, tak zeby nie laczyc obu tych wartosci w jednym elemencie.
ja to zrobilem tak kiedys: http://rbielawski.pl/person (prawdopodnie moze sie sypac pod nie-chromem ;); na oczach jest i animacja, i transition na :hoverze)
  • Odpowiedz
@rbielawski: No tak, ale straciłbym dużo na przejrzystości w pliku html. Po za tym kura ma się losowo poruszać, a nie działać na gotowych slajdach. Np. doczepię animacje (CSS) do nóg, a gdy nadejdzie czas, że kura się zatrzyma, to nogi niestety nie przejdą płynnie w stan neutralny.
Lepszym rozwiązaniem będzie setTimeout z funkcją w JS, który przełącza przyciski radio wtedy, gdy kura się porusza.
  • Odpowiedz