Wpis z mikrobloga

156 KM / 250 Nm na 273 KM / 370 Nm,


@IlluminateEliminate: Generalnie dobre jaja sobie zrobili z tym silnikiem i softem sterującym, w jednej wersji okrojona programem 156PS w modelu 18i:) Później model 20i - 181PS, a później 28i - 245PS, silnik ten sam, n20b20:D Więc moc po chipie realna.
  • Odpowiedz
@konradeczek: Bardzo fajny płaski przebieg, musi się świetnie jeździć:) Pod koniec obrotów pewnie spada doładowanie albo kanały w głowicy nie wyrabiają, ale raczej tego nie czuć podczas jazdy. 9,5/10:)
  • Odpowiedz
@canar tak z ciekawości, czy w tych wszystkich odmianach siedzi ten sam osprzęt? Bo blok silnika to jedno, VAG też na 1.8t robił od 150 do 225 i w samych TFSI też jest od cholery wariantów, ale różni się to jednak dość mocno osprzętem. W beemkowych dieslach to wiem, że w mniej więcej równoległych wersjach (18d, 20d itp.) siedziały dosłownie te same silniki różniące się tylko programem, natomiast jeśli chodzi o benzyny
  • Odpowiedz
@IlluminateEliminate: Skoro koledze wyżej się udało samym programem, to można stwierdzić, że osprzęt jest 100% identyczny:) W internecie nie ma zaprzeczeń ani nikt nie spostrzegł różnic w osprzęcie silnika, chyba, że źle szukam:) Wtryski wystarczą około 400cc na taką moc (żaden duży wymiar) więc bmw spokojnie takie pakuje do każdej jednostki, turbo nawet maleńkie pokroju garreta t28 spokojnie nadmucha w 2.0 taką moc pewnie przy jakimś 1 barze doładowania. Zakładam, że
  • Odpowiedz
@canar Też właśnie patrzę i coś tam piszą, że pomiędzy wariantami n20b20 różni się tylko soft. Trochę beka, że tak powiem, bo różnica w cenie między 18i a 28i to ponad 30 tysięcy złotych :)
  • Odpowiedz