Wpis z mikrobloga

Biorę Noopept od tygodnia i widzę pierwsze efekty.
Lista od najbardziej zauważalnych:
1. W ch... zwiększone libido, nie miałem z tym problemów ale teraz mogę praktycznie nie wychodzić z łóżka. To był pierwszy efekt jaki zauważyłem i na początku myślałem że mi wysłali złe kapsułki:P
2. O wiele mocniejsza głowa jeśli chodzi o alkohol. Po roku picia kilku drinków co tydzień trochę mi się tolerancja trochę zwiększyła ale nie aż tak żeby po wypiciu samemu prawie litra rumu (35%) w jeden wieczór tylko lekko plątał mi się język, do tego prawie nie czułem smaku alkoholu.
3. O wiele lepiej mi się wstaje z łóżka rano (i mam na myśli bardzo rano bo o 4), nawet jeśli się później położę.
4. Lepsza pamięć ale niewiele. Pracuję jako operator CNC i mam kupę numerów do wpisania w różnych miejscach więc różnica jest widoczna, ciągle muszę od czasu do czasu patrzeć na kartki ale nie tak często. Czasami jak tylko widzę miejsce do wpisania to w głowie pojawiają mi się odpowiednie cyfry, niby wcześniej też tak miałem ale wymagało to więcej czasu żeby je automatycznie przywoływać z pamięci.
5. Od kilku dni zapamiętuję swoje sny które na dodatek są bardzo realne, a zwykle nic mi się nie śni.
Dopiero 7 dzień, 20 mg przed pracą i 20 po, za tydzień-dwa spróbuję brać po 30 i zobaczyć czy jest jakaś różnica.
#noopept #nootropy
  • 16
@streetpunkpl: @Kazak77: Nie tylko u niego, sam jestem przypadkiem gdzie tolerancja się zwiększyła. A mianowicie mogłem pić dużo, miałem zaburzenia typowo ruchowe jak po alkoholu, lecz w mózgu dalej mogłem "trzeźwo" myśleć. Trzeźwy umysł, #!$%@? ciało. Strasznie dziwne uczucie. Ale wśród znajomych co brali podobnie niektórym się zwiększała, innym zmniejszała.