Wpis z mikrobloga

@jam_Ci_on:
Siemka
Moim zdaniem Twoja znajoma powinna udać się do oddziału DHL w swoim mieście i poprosić o nagranie z monitoringu czy oby na pewno ten kurier nie ukradł tego laptopa. Druga sprawa jak nie będą chcieli podać nagrań niech podadzą wagi przesyłki przy wyjściu z CS (centrum sortowania) bądź terminala nadającego. Trzecia rzecz, jeżeli była przesyłka ubezpieczona to może starać się o zwrot kosztów. Co do wagi, jeżeli Twoja znajoma wykupiła usługę NST (niestandard) to wagi nie będzie.
Jest parę spraw co mnie ciekawią:
1. co kurier powiedział ?
2. widział tego laptopa i wiedział, że jest uszkodzony ?
3. był może jakiś program do śledzenia ?
4. miał ubezpieczenie od kradzieży ?
Jeżeli Twoja znajoma używała Chroma to on ma taką fajną opcję synchronizacji gdzie ostatnio był włączany. ( o ile miała tą opcję ustawiona)
Moje zdanie jest takie, że w przyrodzie nic nie ginie tylko zmienia właściciela.