Wpis z mikrobloga

#fr6 - projekt życia. Honda cbr 600f1. Motocykl który w założeniu zawsze będzie na chodzie ale nigdy nie będzie skończony.

#motocykle #fr6 #diy

Mircy kutwa otworzyłem sezon hehe 200km zrobione na gównianej oponie po wioskach.

Co do motora:

+Pewne prowadzenie
+Nie nurkuje jak na starym zawieszeniu
+Hamulce igła (awaryjne hamowanie jednym palcem)
+Brak shimmy (nie mogę jednoznacznie stwierdzić ale chyba nie będzie mnie to nękać)
+O dziwo wygodna pozycja
+Chińskie lusterko w miejscu ciężarka kierownicy daję radę wchooj
+Kobity się oglądają

-Gaźniki do konkretnego przeglądu
-Pozycja jest wygodna dopóki droga jest dobra i nie muszę hamować awaryjnie (#!$%@? jaja o zbiornik)
-Linki do wymiany
-Opony do wymiany
-Za cichy
-Klocki do wymiany
-W dalszym ciągu nie zrobiłem obrotomierza
-Plastiki wpadają w rezonans
-#!$%@? kierowca

Wrzucam foteczki z krótkimi opisami.

Mój chiński licznik niby ma podpięcie pod czujnik oleju ale coś to nie działa (nawet nie ma na nim kontrolki do wyświetlania). Czujnik wentylatora zepsuty od dawna i zamiast niego miałem podpięte na krótko (włącznik jak w stuncie) ale się popsuło. Dlatego postanowiłem coś prowizorycznie #!$%@?ć dla spokoju dupy. Kawałek blachy, jakieś otworki i pijacka ręka.
Imgur

O ja #!$%@? kto panu tak #!$%@?ł:
Imgur

Chcesz kupić czerwoną kontrolkę? #!$%@? SIĘ MAMY TYLKO ZIELONE ALE MASZ ZA TO FAJNY WŁĄCZNICZEK:
Imgur

Chciałbyś pewnie to teraz jakoś połączyć? Masz farta że pomyślałeś o tym wcześniej. Fabryczne kosteczki spięte pod nowym licznikiem hohoho
Imgur

Nie do końca jak chciałem ale w sumie dobrze wygląda a spinki nie było:
Imgur

Zapomniałem wspomnieć o customowym mocowaniu czujnika i magnesika do pomiaru prędkości:
Imgur

Sąsiad dał piwko to i się deklem chciałem zająć (poprzedni właściciel miał parkingówkę). Foto przed mizianiem:
Imgur

Chciałem zrobić na równo bo nie da się tego odratować. Potem pomyślałem że za dużo historii w tym dekielku i odratuję tylko tyle ile się da żeby zachować klimat. Fotka bez flesha:
Imgur

Fotka z fleshem. Jestem zajebiście zadowolony z efektu. Foty tego nie oddają (robione telefonem jak zwykle):
Imgur
  • 11
@baba_by_sie_jednak_przydala: > -Pozycja jest wygodna dopóki droga jest dobra i nie muszę hamować awaryjnie (#!$%@? jaja o zbiornik)

naklej stompgripy :)

-#!$%@? kierowca


na to nie ma lekarstwa ;) ewentualnie zatrudnij kierowcę testowego...

ale plątanina kabli wyszła Ci jak ta lala! jak od profesjonalisty!
@Gixaar: Wspominałem w pierwszych wpisach że dałem dupy z mocowaniami stelaża. Jak zrobię to jak ma być to pozycja się trochę zmieni. No i mam zamiar zmienić cały tył (wahacza koło zawiecha hamulce po prostu całość) i na pewno będzie trochę niżej. Pamiętasz jak mówiłem że wali się bo zawias za ciężki, a Ty mówiłeś że może mi się wydawać? Miałeś rację to ja byłem złym ogniwem. Za mocno się spinałem.
@baba_by_sie_jednak_przydala:

Na Wujka Ramola garść porad pora:

1. +Brak shimmy
A dobrze sprawdziłeś? Suka przychodzi nagle. Ale trzymam kciuki że moto się skomponowało.

2. -Pozycja jest wygodna dopóki droga jest dobra
W sumie przemyślałem i jeśli to tylko przy awaryjnym to olej problem, po jednym awaryjnym okrakiem dwa dni chodziłem, ale dalej mi dyga.

3. -Za cichy
Skoro lubisz się anonsować drogówce i #!$%@?ć sąsiadów to ja na to nic mogę,
@Gixaar:

1. Faktycznie nie sprawdziłem tego solidnie bo brak mi umiejętności.

2. Normalna jazda nie wpływa na moje jaja więc jest ok hehe

3. Źle się trochę wyraziłem. Motocykl nie ma charakteru do 5k. Obecnie mam wydech od f2 (krótszy niż ten z f1) no i nie pasuje mi jego wygląd do koncepcji. Na pewno będę go zmieniał ale na coś ładnego i w miarę cichego. Nie jestem fanem głośnych motocykli