Wpis z mikrobloga

  • 0
@maaac: ATS Cup, wg mnie najlepiej pasująca do tego auta felga jeśli chodzi o koła w rozsądnej cenie. Na przyszły rok planuje zmianę na coś ciekawszego, bo te już mi się opatrzyły ale nie mogę znaleźć nic na czym Scirocco wygląda lepiej:(
  • Odpowiedz
  • 0
@maaac: zawieszenie - gwint TA Technix, dupy nie urywa, budżetowy gwint, ale mało jeżdżę a wygląda spoko :) hamulce seria bo i mocy nie ma dużo to nie modziłem nic w układzie hamulcowym. A u Ciebie jakieś mody? :)
  • Odpowiedz
@l0h-s: hample tez seria a z tylu bebny ale wymienie kiedys na tarcze. zawieszenie cale zdupcone. zastanawiam sie czy gwint czy jakis kit -4cm do tysiaka. od kilku miesiecy rozgladam sie za k-jetronikiem bo lekko uszkodzony ale nigdzie nie moge znalezc jakiegos porzadnego egzemplarza :/
  • Odpowiedz
  • 0
@maaac: a co Ci się dzieje z k-jetronicem? Ja z tyłu tez bębny, ale zmieniał nie będę bo chce zachować w oryginale, za rok wjeżdżają żółte blachy :) gwint fajny, bo sztywno w zakrętach, ale jeśli jezdzilbym na nim więcej niż teraz (robie max 1000km rocznie, tylko weekendowe przejażdżki) to nie chciałbym na gwincie śmigać, szkoda auta i kręgosłupa :p
  • Odpowiedz
@l0h-s: kjet ma w srodku jakies uszkodzenie mechaniczne ponoc nie do naprawienia wg mechanikow przez co przy niedlugich postojach jest problem z odpaleniem bo paliwo cos zatyka. pali tez wiecej okolo 10l/100 i cieknie z niego.
ja swoim robie tez 1000km ale miesiecznie xd wiec moze lepiej kit sie u mnie sprawdzi.
  • Odpowiedz