Wpis z mikrobloga

@OrangeEkspert #orange
Złożyłem wniosek o przeniesienie numeru przez internet. Spieszyłem się i tam, gdzie był adres wpisałem korespondencyjny zamiast zameldowania. Dzwoniłem już na wszystkie numery i tak:
- Nikt nie potrafi tego zmienić, czy w sklepie internetowym czy w BOK
- Nikt nie może tej umowy anulować, żebym zrobił to jeszcze raz
- Nikt nie wie, co się stanie, jeśli wypełnię drugi wniosek obok tego ze złym adresem
- Nikt nie powie mi ile będzie trwało rozpatrzenie tego (podobno błędnego) wniosku....
- Dostałem maila w sprawie wysłania skanów faktury i dowodu. Napisałem w nim prośbę o zmianę adresu. Powoli kończy mi się cierpliwość.

Może Wy wiecie co z tym zrobić? Słyszałem plotki o nie najlepszym kontakcie, ale nie sądziłem, że jest aż tak źle...
  • 4