Wpis z mikrobloga

@cacyyy: przeywa bez dodawania gazu? czy to przerywanie może być spowodowane szarpaniem pedału?

Może masz sterowany potencjometrem i się pobrudził?
A na zimnym jest ssanie i takie niespodziewane skoki moga go dodatkowo dławić.

a jak szarpie na jałowym to krokowca wyczyść.
u mnie już zaczął gasnąć na luzie. Wyczyściłem i jak ręką odjął. tylko że w łoplu.
@hpiotrekh: Pedał trzymam w miejscu, a wg pomiarów "skacze". Jak wcisnę sprzęgło, obroty rosną normalnie. Dzieje się tak tylko na zimnym silniku, i najbardziej odczuwalne na pierwszym biegu.
Pedał jest sterowany potencjometrem(dwa czujniki halla) tylko dlaczego, dzieje się tak tylko na zimnym. Nie wiem czy taki pomiar to wiarygodna metoda.
Na ssaniu auto zwiększa dawkę paliwa?
@cacyyy: Ale jak się nagrzeje, to już nie skacze na wykresie?

Może jakiś czujnik położenia przepustnicy się skończył? Ale nie jestem mechanikiem, Peugeota nigdy nie miałem to nie chce Ci głupot gadać.

Tak, na zimnym dostaje bogatszą mieszankę.
@cacyyy: zrób sobie pomiar położenia pedału gazu na zimnym zgaszonym aucie. Powoli wciskaj o 0% do 100%, sprawdź czy jest skakanie na stałym położeniu nogi.
Jeżeli jest na zgaszonym, to popraw kostkę do pedału gazu (wyczyść styki).
Jeżeli nie ma tego na zgaszonym zimnym, tylko na zapalonym zimnym, to możesz jeszcze sprawdzić czy nie masz skoków napięcia (np. przez padający alternator), które zaczynają przeszkadzać w komunikacji.
W pedale sa zawsze dwa czujniki polozenia aby w razie awarii jednego zadzialal drugi i auto nie bylo uziemione. Jezeli ktorys jest nie sprawny to w bledach przy diagnostyce bedzie to widac