Wpis z mikrobloga

@anakind: Hejka. Piszę odnośnie http://www.wykop.pl/wpis/14159247/czy-jest-tu-jakis-mirek-lub-mirabelka-ktorzy-podje/.

Sprawa jest prosta - jestem w trakcie wytwarzania gry przeglądarkowej (która całkiem dobrze przyjęła się na Wykopie PROOF), dostepna jest pod adresem car.ovh. Prosta, zdaje się, że całkiem wciągająca gra 2D polegająca na prowadzeniu małego pojazdu, który musi zebrać monety i dojechać do mety. Jestem samodzielnym programistą i nie mam grafika, a mój projekt cierpi na brak logo - stąd też pytanie do Mirków i Mirabelek na wypoku. Od logo nie wymagam wiele - powinno być proste i oryginalne. Kluczową jest dla mnie informacja na jaką kwotę wycenisz swoją pracę. Jeśli potrzeba więcej informacji to proszę o konkretne pytania :)
  • 7
@Doonay21: ach, to licytacja kto da mniej ( ͜͡ʖ ͡€) pewnie pojawi się ktoś kto zrobi to za grosze, Mogę jedynie zaznaczyć, że 5 stów to mininiminiminimum - ale dla Janusza po kursie grafiki komputerowejʕʔ
Ależ Wy się cenicie drogie Wykopki. Licytacją bym tego nie nazwał, gdyż głównym kryterium jest dla mnie portfolio, którym to swej ceny nie podparłaś jeszcze. 1 min w googlach pokazuje mi, że jesteś strasznie droga. Niemniej jednak dzięki za odpowiedź. Życzę sukcesów!
Dzięki! Mój problem polega na tym, że grafik ze mnie żaden. Uważam, że jak na moje możliwości i tak nie jest źle :P Czy chcesz/możesz podzielić się tym łatwym sposobem?
@Doonay21: > Kluczową jest dla mnie informacja na jaką kwotę wycenisz swoją pracę. - tym się zasugerowałam. Rozumiem, że takie są realia yo;) sama dla znajomych poświęcałam miliardy godzin na logo warte 3 stówki. Przeczytałam powyższe, cytowane zdanie i obudziła się trauma, bo powiedziałam sobie wcześniej, że nie będę już poświęcać czasu na takie zlecenia. Teraz widzę w innych konwersacyjach z ewentualnymi wykonawcami logo, że nie jesteś otwarty na propozycję osób,